  • 71. Data: 2005-04-09 15:27:17
    Temat: Re: młodociany hosting
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4257c2bc$1@news.home.net.pl...

    > E, mozna miec za sporo mniej.

    zgaduję.... ethernet z sieci osiedlowej

    nawet 100Mb /40zł/miesiąc ;-)

  • 72. Data: 2005-04-09 17:28:55
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > zgaduję.... ethernet z sieci osiedlowej
    >
    > nawet 100Mb /40zł/miesiąc ;-)

    Mowa byla o porzadnych laczach i o takich mowie.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 73. Data: 2005-04-09 19:06:38
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > I niestety nawet dzisiaj na porzadne lacze w Polsce
    > musisz wydac te 2 tys PLN / 1Mbit.

    Heh, to my zyjemy w jakiejs innej Polsce.

    Dobrze, ze ja zyje w tej, gdzie ceny za 1Mbit sa nizsze niz 2k.

    pzdr.

  • 74. Data: 2005-04-09 20:21:30
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" napisał:

    > Juz drugi raz w tym watku "zlapalem" Cie na tym, ze wiedze o cenach lacz
    > w Polsce masz (wybacz) niestety niewielka.

    Taak? >2.000 za megabit to jedyna cena i poniżej połowy tego nie zejdzie?

    > Ale porzadnego lacza dla providera za 800 pln w Polsce *nie kupisz*.

    A jeśli kupuję, to co mnie Pan zrobi? :)

    --

    Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
    "Czynniki sprzedawcze wyczuwają, że tym razem referendum

  • 75. Data: 2005-04-09 23:00:44
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Michal Podsiadly wrote:

    > Heh, to my zyjemy w jakiejs innej Polsce.
    > Dobrze, ze ja zyje w tej, gdzie ceny za 1Mbit sa nizsze niz 2k.

    Oopz, pomylka z mojej strony -> przyzwyczajony do "dwojek" polpakowskich
    mialem na mysli cene za 2Mbit :-) Czyli -> 1Mbit - 1k PLN.
    Teraz realnie ? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 76. Data: 2005-04-10 00:35:52
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > mialem na mysli cene za 2Mbit :-) Czyli -> 1Mbit - 1k PLN.
    > Teraz realnie ? ;-)

    Jezeli mowisz o TPSA to tak.
    U innych da sie zejsc nizej.
    (ale poziomu cen z USA niestety nie da sie osiagnac).

    pzdr.

  • 77. Data: 2005-04-10 00:39:22
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

> [...]
    > Oopz, pomylka z mojej strony -> przyzwyczajony do "dwojek"
    > polpakowskich mialem na mysli cene za 2Mbit :-) Czyli -> 1Mbit - 1k

    tera ta

  • 78. Data: 2005-04-12 23:05:38
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Michal Podsiadly wrote:

    > Jezeli mowisz o TPSA to tak.
    > U innych da sie zejsc nizej.
    > (ale poziomu cen z USA niestety nie da sie osiagnac).

    U innych ? Jezeli masz na mysli lacza Futuro lub podobnych firm ktore to
    lacze 4 mb/s osiaga pasmo 3,1 (najnowsza wiadomosc z innej grupy i
    doswiadczenia) i przy tym czasy rosna ponad 200 ms to owszem mozna ja
    kupic po 800 z 1 mb/s a jak potargujesz to moze nawet taniej. Ale takie
    lacza na hosting sie nie nadaja. Tak wiec jak ma to byc cos porzadnego
    to trzeba za to zaplacic.