  • 1. Data: 2016-01-08 07:38:37
    Temat: modem Lark FreeNet 2.0
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    modem Lark FreeNet 2.0

    Kto używał tego sprzętu z sukcesem i podpowie zaklęcia. Nie pojawia się
    modem w menadzerze urządzeń, jedynie CDROM i pamięć masowa.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-01-08 13:48:41
    Temat: Re: modem Lark FreeNet 2.0
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 08 Jan 2016 07:38:37 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > modem Lark FreeNet 2.0
    > Kto używał tego sprzętu z sukcesem i podpowie zaklęcia. Nie pojawia
    się
    > modem w menadzerze urządzeń, jedynie CDROM i pamięć masowa.

    Z reguły na tym cdrom/pamięci masowej powinny być sterowniki....

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-01-08 18:13:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > Z reguły na tym cdrom/pamięci masowej powinny być sterowniki....

    Są ale ich przeinstalowanie nic nie daje oprócz "modem ready to use".

    Zresztą po włożeniu pierwszy raz modem jest wykrywany i instalowany
    tylko że go potem nie ma.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-01-09 06:18:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 8.01.2016 o 18:13, PiteR pisze:

    > Są ale ich przeinstalowanie nic nie daje oprócz "modem ready to use".
    >
    > Zresztą po włożeniu pierwszy raz modem jest wykrywany i instalowany
    > tylko że go potem nie ma.

    A w pamięci masowej nie ma programu do łączenia się z netem? Wszystkie
    modemy jakie miałem, poza najnowszym, tak się łączyły z netem.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,