    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: mostek H sterowany IR2184 działa dziwnie
    Date: Sat, 22 May 2010 19:28:02 +0200

    Witam

    Stopień wyjściowy wg schematu

    http://brak-tu-sensu.pl/upload/Scheme_4.GIF

    Chodzi tylko o tą część z IR2184 i IRFP260 (u mnie są właściwie IRFP240)
    + procesorek i stabilizator 5V który go zasila (78l05).

    Po wysterowaniu tych driverów silnik włącza się na jakiś ułamek sekundy
    i stoi. Potem przełączeniu kierunku i znowu chodzi ułamek sekundy i stoi.

    Całość tymczasowo zasilam z napięcia 12V. Próbowałem zwiększania
    napięcia silników i nic to nie daje. Zasilacz ma odpowiednią wydajność.

    Zauważyłem, że całość zaczęła działać prawidłowo po zwiększeniu napięcia
    zasilającego całość do około 18V (nie wiem od jakiego napięcia zaczęło
    działać).

    Wtedy napięciem takim zasilane były i silniki i układy IR2184.

    Wie ktoś co może być przyczyną ?

    Sprawdzałem na wejściach tych IR2184 czy sygnały są prawidłowe i wygląda
    na to, że wszystko pasuje.

    Wg wszystkich podobnych projektów jakie oglądałem te IR2184 zasilane są
    tak samo.