  • 1. Data: 2018-06-01 07:53:39
    Temat: motocyklowo elektrycznie
    Od: Bok <a...@g...com>

    np
    https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-ktm-e-freeride-mod
    el-2018-rapid-poznan-ID6zGUQF.html

    za co kurw tyle kasy za co??? dlaczego tak zdzierają na tej elektryce,
    dotyczy również samochodów, przecież tu jest zero nowoczesnej
    technologii, silniki istnieją od lat, baterie w pakietach są od lat

    żalę się, dotyczy też samochodów i rowerów elektrycznych, jest to wchuj
    drogie z niewiadomego powodu

  • 2. Data: 2018-06-01 08:22:36
    Temat: Re: motocyklowo elektrycznie
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > żalę się, dotyczy też samochodów i rowerów elektrycznych, jest to wchuj
    > drogie z niewiadomego powodu

    Powody są jasne, płać nam bo masz kasę, a ja mam miejsce na kolejnego
    merca w garażu.

    Kilku głupich pewnie się znajdzie.

  • 3. Data: 2018-06-01 11:30:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bok" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >elektryce, dotyczy również samochodów, przecież tu jest zero
    >nowoczesnej technologii, silniki istnieją od lat, baterie w pakietach

    Od lat, ale czy takie dobre jak potrzebne ?

    To jednak nowka sztuka, nowe KTM od 13 do 79 tys, wiec ten elektryczny
    to tak w srodku stawki.

    J.

  • 4. Data: 2018-06-01 17:14:33
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 01.06.2018 o 07:53, Bok pisze:
    > np
    > https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-ktm-e-freeride-mod
    el-2018-rapid-poznan-ID6zGUQF.html

    > za co kurw tyle kasy za co???

    dwa tygodnie temu, spotkałem gościa który przerabia rowery na elektryki
    z dostępną mocą w okolicach 4kw. to już taki mocniejszy "piździk" już
    jest. Jego to kosztuje ok 1300zł. mam zamiar sprawdzić to zimą. tyle że
    on się cieszy że prawie 100km na rowerze może wyciągnąć (w co ja nie
    wierzę) a ja bym pedały wywalił, zarejestrował jako motorower.

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-06-01 21:51:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, June 1, 2018 at 5:15:02 PM UTC+2, ToMasz wrote:

> [...]
    > on się cieszy że prawie 100km na rowerze może wyciągnąć (w co ja nie
    > wierzę) a ja bym pedały wywalił, zarejestrował jako motorower.

    Zby zarejestrowac jako motorower, to zapewne droga przz meke... homologacji nie ma ,
    to latwo nie bedzie.
    + wyposazenie obowiazkowe, np. swiatlo mijania, pewnie na LEDach musi byc, bo zarowka
    55W to wezmie tyle, co silnik podczas spokojnej jazdy ;)
    a motorower musi jezdzic na swiatlach cala dobe...

  • 6. Data: 2018-06-02 17:34:59
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 17:14, ToMasz pisze:
> [...]
    > on się cieszy że prawie 100km na rowerze może wyciągnąć (w co ja nie
    > wierzę) a ja bym pedały wywalił, zarejestrował jako motorower.

    Przerobić można, ale jeździć takim już nie bardzo. Rower może mieć
    najwyżej 250 W silnik i prędkość ograniczoną do 25 km.godz. Jak więcej
    to trzeba zarejestrować jako motorower albo motocykl, a to już takie
    proste w przypadku samoróbki - nie będzie.
    T.