  • 1. Data: 2009-03-28 13:53:09
    Temat: Telefon z Gps i wifi
    Od: "...:::fi$her:::..." <d...@g...com>

    Witam,
    Proszę o pomoc>
    poszukuję telefon na abonament z Gps i Wifi,
    w jakiej sieci mógł bym dostać po atrakcyjnej cenie,
    i jeszcze jedno,a mianowicie jak to jest z tymi mapami.
    slyszałem że aby korzystać z Gps w tel. trzeba cały czas się łączyć i
    płacić,
    czy jest możliwość np wgrania do tel automapy lub innej aby ciągle się
    nie
    łączyć i płacić?

    --
    ...:::fi$her:::...

  • 2. Data: 2009-03-28 13:57:36
    Temat: Re: Telefon z Gps i wifi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 06:53:09 -0700 (PDT), ...:::fi$her:::... napisał(a):

> [...]
    > i jeszcze jedno,a mianowicie jak to jest z tymi mapami.
    > slyszałem że aby korzystać z Gps w tel. trzeba cały czas się łączyć i

    http://42.pl/u/1AuA
    punkt 3

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-03-28 14:13:29
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > http://42.pl/u/1AuA
    > punkt 3

    hmm waldku chodzi Ci o punkt:
    Nie działaj na czyjąś szkodę.

    czy też punkt:
    Jak korzystać z tego dokumentu?

    bo nie wiem jak Ty punkty liczysz ale żaden nie ma tutaj zastosowania,
    przynajmniej wg mnie. Zapewne chodziło Ci o to że powinien wcześniej
    przejrzeć archiwum grupy ale jakoś Ci nie wyszło :P

  • 4. Data: 2009-03-28 14:18:04
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik osiek napisał:
> [...]
    > przynajmniej wg mnie. Zapewne chodziło Ci o to że powinien wcześniej
    > przejrzeć archiwum grupy ale jakoś Ci nie wyszło :P

    Pewnie o punkt 3 w części "B.IV. Usenet -- grupy dyskusyjne" czyli "Zanim
    zadasz pytanie, przeszukaj archiwa grup dyskusyjnych. Być może ktoś już
    wcześniej zadał to pytanie."

  • 5. Data: 2009-03-28 14:24:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 15:18:04 +0100, Bart napisał(a):

    > Pewnie o punkt 3 w części "B.IV. Usenet -- grupy dyskusyjne" czyli "Zanim
    > zadasz pytanie, przeszukaj archiwa grup dyskusyjnych. Być może ktoś już
    > wcześniej zadał to pytanie."

    tak, skracarka niestety przycięła link bez mojej wiedzy, prawidłowy wygląda
    tak:
    http://taat.pl/netykieta/#B.IV

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-03-28 14:45:03
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > tak, skracarka niestety przycięła link bez mojej wiedzy, prawidłowy wygląda
    > tak:
    > http://taat.pl/netykieta/#B.IV

    tak już całŻiem OT poprawiasz innych walczysz jak z wiatrakami
    popełniając ten sam błąd niemalże: nie sprawdzasz tego co podajesz ;)

  • 7. Data: 2009-03-28 15:23:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    [...]

    > http://42.pl/u/1AuA
    > punkt 3

    A czy tam jest cos o iPhonie? I dlaczego jest be?

    TA

  • 8. Data: 2009-03-29 09:47:27
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

[...]

    Witaj, oczywiście można korzystać z map zapisanych w pamięci telefonu -
    wszystko zależy od programu do nawigacji. Wcześniej korzystałem w ten sposób
    z noki e50 a później e65 i dodatkowego urządzenia gps, teraz mam samsunga
    omnia i przy systemie windows mobile wszystkie nokie z symbianem są
    delikatnie mówiąc gorsze. Do tego dochodzi dobranie odpowiedniej baterii
    przez producenta - nokie trzeba było ładować ok 3 razy częściej niż
    samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale
    ponoć jeszcze gorzej. Omnie kupiłem za 49 zł w plusie przedłużając umowę w
    listopadzie 2008, nie wiem jak kształtuje się jej cena obecnie i w jakich
    sieciach jest dostępna ale to łatwo sprawdzić. Pozdrawiam. Daniel.

  • 9. Data: 2009-03-29 12:00:02
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Waldek Godel pisze:

    > tak, skracarka niestety przycięła link bez mojej wiedzy, prawidłowy wygląda
    > tak:
    > http://taat.pl/netykieta/#B.IV

    Panie Waldku!
    Nie wiesz, że tematy i pytania czasem się dezaktualizują?
    Ktoś pyta, to wypada mu odpowiedzieć a nie odsyłać niewiadomo gdzie!

    Wracając do pytania.

    Tu masz wyszukiwarkę: http://www.gsmcenter.pl/szukajtel.php zaznacz
    interesujące cie opcje i znajdziesz odpowiedni telefon. Potem sprawdzasz
    który OP go ma i za ile.

    Jeśli chodzi o programy do nawigacji to na Symbiana masz np Garmina XT,
    na telefony javove idealny jest naviexpert.

    W pierwszym przypadku nie musisz się łączyć z netem i płacić za
    nawigację, ale musisz kupić program. W drugim przypadku program masz za
    darmo ale płacisz za połączenie GPRS i za wyznaczenie trasy.

    Są jeszcze tel. z Windows Mobile, ale raczej będą sporo kosztować. Na
    nich zadziała Automapa. W tym przypadku jest identycznie jak z Garminem XT

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 10. Data: 2009-03-30 07:55:09
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    O kolega Waldek :)
    To ja się włączę i odpowiem wątkotwórcy:
    iPhone ma GPS i WiFi :)

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz