  • Data: 2002-03-28 13:29:03
    Temat: nadrzedne SDI ???
    Od: "hmm ... jakby to powiedziec" <a...@w...pl (spam)> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow

    Moze ktos z szanownych grupowiczow potrafi udzielic mi informacji dlaczego
    moje SDI jest przekierowywane przez inne SDI?
    polecenie traceroute daje takie wyniki:
    1 1 ms <10 ms <10 ms 10.0.0.1 odpowiednich tras
    trwałych.
    2 789 ms 357 ms 24 ms paxxx.xxx.sdi.tpnet.pl [217.xxx.xxx.xxx]
    odpowiednich tras trwałych.
    3 454 ms 426 ms 463 ms 213.77.98.157 odpowiednich
    tras trwałych.

    Dlaczego moje SDI jest przekierowywane prze inne SDI?
    Sprawdzilem u kolegi jest identycznie tez to samo _nadrzedne_ SDI. Dlaczego
    tak jest? Czy tak powinno byc? Prawdopodobnie wszystkie SDI w mojej
    miejscowosci sa przekierowywane przez jakies nadrzedne SDI?.
    ---
    Pozdrawiam
    Albertto7