  • 1. Data: 2002-03-28 13:29:03
    Temat: nadrzedne SDI ???
    Od: "hmm ... jakby to powiedziec" <a...@w...pl (spam)>

    Witam Szanownych Grupowiczow

    Moze ktos z szanownych grupowiczow potrafi udzielic mi informacji dlaczego
    moje SDI jest przekierowywane przez inne SDI?
    polecenie traceroute daje takie wyniki:
    1 1 ms <10 ms <10 ms 10.0.0.1 odpowiednich tras
    trwałych.
    2 789 ms 357 ms 24 ms paxxx.xxx.sdi.tpnet.pl [217.xxx.xxx.xxx]
    odpowiednich tras trwałych.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    3 454 ms 426 ms 463 ms 213.77.98.157 odpowiednich
    tras trwałych.

    Dlaczego moje SDI jest przekierowywane prze inne SDI?
    Sprawdzilem u kolegi jest identycznie tez to samo _nadrzedne_ SDI. Dlaczego
    tak jest? Czy tak powinno byc? Prawdopodobnie wszystkie SDI w mojej
    miejscowosci sa przekierowywane przez jakies nadrzedne SDI?.
    ---
    Pozdrawiam
    Albertto7

  • 2. Data: 2002-03-28 14:48:53
    Temat: Re: nadrzedne SDI ???
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <a7v3e8$d56$1@news.tpi.pl>, hmm ... jakby to powiedziec napisał(a):

> [...]
    > tak jest? Czy tak powinno byc? Prawdopodobnie wszystkie SDI w mojej
    > miejscowosci sa przekierowywane przez jakies nadrzedne SDI?.

    Zapewnie wprowadzili reversy dla WSZYSTKICH "szaf" HiSowych.
    Ewentualnie rzeczywiście podłączyli Stały Dostęp do InterNetu(SDI) via SDI
    (Szybki Dostęp do Internetu).

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2002-03-28 14:49:11
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "hmm ... jakby to powiedziec" <a...@w...pl (spam)
    napisał:

    > Moze ktos z szanownych grupowiczow potrafi udzielic mi informacji
    > dlaczego
    > moje SDI jest przekierowywane przez inne SDI?

    To nie jest żadne 'przekierowanie', tylko Twoja półka ma wpisany rev dns z
    puli SDI. To wszystko.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-03-28 15:32:41
    Od: "Westbam" <w...@n...art.pl>

    Użytkownik "hmm ... jakby to powiedziec" <a...@w...pl (spam)> napisał w
    wiadomości news:a7v3e8$d56$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > tak jest? Czy tak powinno byc? Prawdopodobnie wszystkie SDI w mojej
    > miejscowosci sa przekierowywane przez jakies nadrzedne SDI?.

    Po pierwsze to paxxx.xxx.sdi.tpnet.pl jest tylko odgornie przypisana nazwa
    wDNSie dla konkretnego adresu IP, administratorzy tpsa mogli wykorzystac te
    wlasnie IP przypisujac je na inne urzadzenie niz terminal HIS a po drugie
    ukrywanie przez ciebie pelnej nazwy wcale nie zacheca do odpowiedzi na twoje
    pytanie. Nawet nie mozna zweryfikowac tego czy mowisz prawde wykonujac
    traceroute do twojego adresu IP.

    pozdr.
    [Westbam]
    westbam(at)net(dot)art(dot)pl

  • 5. Data: 2002-03-28 16:36:33
    Od: "Maciej Urbaniak" <m...@a...pl>

> [...]
    twoje
    > pytanie. Nawet nie mozna zweryfikowac tego czy mowisz prawde wykonujac

    ble ble ble
    a zerknąłeś do nagłówka listu:

    A tak na marginesie nie wiem czego się wstydzi ........ nazwy miejscowości ?
    :-)
    --
    Maciej Urbaniak
    m...@e...pl

  • 6. Data: 2002-03-28 19:04:46
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Moze ktos z szanownych grupowiczow potrafi udzielic mi informacji dlaczego
    > moje SDI jest przekierowywane przez inne SDI?

    Nie jest.

> [...]
    >
    > Dlaczego moje SDI jest przekierowywane prze inne SDI?
    > Sprawdzilem u kolegi jest identycznie tez to samo _nadrzedne_ SDI.

    U kolegi w waszym lanie? LOL
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 7. Data: 2002-03-28 20:51:13
    Od: "Westbam" <w...@n...art.pl>

> [...]
    > a zerknąłeś do nagłówka listu:

    > A tak na marginesie nie wiem czego się wstydzi ........ nazwy miejscowości

    Zerknalem i znalazlem tam m.in. adres IP komputera, z ktorego wysylal
    maila.
    Nigdzie nie bylo napisane, ze chodzi mu wlasnie o ten adres a skoro jest on
    tak latwy do wykrycia to po co ukrywa go w tresci posta.
    Ale EOT bo sie NTG robi.

    ---
    pozdr.
    [Westbam]