  • 11. Data: 2020-04-17 22:00:31
    Temat: Re: najprosze możliwe pytanie z C++
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 19:09:09 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Dlaczego u mnie działa?
    >
    > Pozdrawiam

    Bo nie używasz tego w metodzie zadeklarowanej jako const.

    Pewnie gdyby OP wkleił cały kod, nie byłoby wątpliwości. Ale z jego wyjaśnienia
    wynika, że miał to użyte jakoś tak:

    class obfuscator {
    std::string errors;
    //...
    void make_result_dir() const {
    // ...
    errors += "Invalid usage";
    // ...
    }
    //...
    };

  • 12. Data: 2020-04-17 23:33:38
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, April 17, 2020 at 10:00:33 PM UTC+2, g...@g...com wrote:

    > Bo nie używasz tego w metodzie zadeklarowanej jako const.
    >
    > Pewnie gdyby OP wkleił cały kod, nie byłoby wątpliwości. Ale z jego wyjaśnienia
> [...]

    Ok, dzięki.

    Pozdrawiam.