  • 1. Data: 2010-02-20 23:19:56
    Temat: najszybszy - przerzutnik D i sumator binarny
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    potrzebuje zrobic pewien uklad, gdzie bedzie kaskada kilku
    przerzutnikow typu D i sumatora binarnego (z przeniesieniem i
    pozyczka). Na jakich ukladach to zrobic, aby taki uklad mogl pracowac
    na na ca 240MHz? (stad moje wczesniejsze posty na grupie)

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-02-21 07:48:40
    Temat: Re: najszybszy - przerzutnik D i sumator binarny
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 00:19:56 +0100, a...@p...pl wrote:
> [...]
    >pozyczka). Na jakich ukladach to zrobic, aby taki uklad mogl pracowac
    >na na ca 240MHz? (stad moje wczesniejsze posty na grupie)

    W FPGA/CPLD ?

    Albo od razu rozejrzec sie w DDS :-)

    J.