  • 1. Data: 2024-05-06 15:44:56
    Temat: naprawa zamka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jako że ludzie się dowiedzieli w pracy, że troche się znam przyszedł do
    mnie człowiek z liściem na głowie, że po włamaniu zepsuty zamek i drzwi
    nie zatrzaskuja się za każdym razem.

    Mówię tu żaden WD40 nie pomoże. Trzeba rozkręcać, rwać i naprawić.

    A to nie bo autentyk "za dwa lata wracam na swoją wyspę na oceanie
    spokojnym to się nie opłaca naprawiać"

    "Nie mam narzedzi, nie ma gdzie, policja przyjedzie,
    warsztat chce 200 funtów za robociznę"

    żeby to do nas kiedyś nie przyszło ze na nic nie będzie stać.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2024-05-07 09:29:41
    Temat: Re: naprawa zamka
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.05.2024 15:44, PiteR wrote:
    > "Nie mam narzedzi, nie ma gdzie, policja przyjedzie,
    > warsztat chce 200 funtów za robociznę"
    >
    > żeby to do nas kiedyś nie przyszło ze na nic nie będzie stać.

    200? za wymianę zamka w drzwiach? W Polsce taka przyjemność będzie
    kosztować 150-200zł (w typowym samochodzie).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2024-05-07 18:39:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v1cl95$34fqp$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > 200? za wymianę zamka w drzwiach? W Polsce taka przyjemność będzie
    > kosztować 150-200zł (w typowym samochodzie).

    No chyba tak usłyszałem, że 200f. Moze z zamkiem? hgw

    Wiem na pewno, że wymiana zamka w drzwiach wejsciowych do domu 220f.

    Druga historia awaryjne otwieranie domu.
    Kolega pyta przez telefon za ile. 40 funtów. Ok zgoda.

    Przyjechał odkręcił szyldzik i myślał, że popchnie nożem rygiel.
    A tu taki bolszy bo jest pancerna osłonka. Nowy typ.

    Mówi rozwiercanie. To bedzie 200f
    Kolega to bujaj się. On no to bujaj się.
    I się rozeszli.

    Kolega sam sie włamał do swojego domu.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2024-05-09 15:38:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 May 2024 17:39:44 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:v1cl95$34fqp$1@dont-email.me>

    > No chyba tak usłyszałem, że 200f. Moze z zamkiem? hgw

    Inflacja.

    Jesli "drzwi sie nie zawsze zatrzaskują", to może być więcej roboty.

    > Wiem na pewno, że wymiana zamka w drzwiach wejsciowych do domu 220f.

    Dojazd, łączny czas ... może i uzasadnione ..

    > Druga historia awaryjne otwieranie domu.
    > Kolega pyta przez telefon za ile. 40 funtów. Ok zgoda.

    no to 200 za wymiane raczej nieuzasadnione ...

    > Przyjechał odkręcił szyldzik i myślał, że popchnie nożem rygiel.
    > A tu taki bolszy bo jest pancerna osłonka. Nowy typ.

    Daje się u was tak łatwo?

    W Polsce/na świecie zasada jest raczej taka, ze nie odkręcisz szyldu
    od zewnątrz ...

    > Mówi rozwiercanie. To bedzie 200f
    > Kolega to bujaj się. On no to bujaj się.
    > I się rozeszli.
    > Kolega sam sie włamał do swojego domu.

    No i słusznie, a on troche przesadził.
    Chyba że ... skoro to taki pancerny zamek, to może i rozwiercic
    trudno.

    J.

  • 5. Data: 2024-05-10 00:24:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:124k4eryfkgqn.1botal2oz1pzs.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Daje się u was tak łatwo?
    >
    > W Polsce/na świecie zasada jest raczej taka, ze nie odkręcisz szyldu
    > od zewnątrz ...

    w Anglii też nie odkręcę od zewnątrz szyldu zamka na drzwiach.
    Ten facio rozkręcał futrynę bo to tańsza szkoda do odtworzenia niż
    drzwi. Angielskie domy z lat przed 1990r to ulepy. Deska sklejka.