  • 1. Data: 2007-03-22 11:24:31
    Temat: następny gracz ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/1,1400112,prasa.html

    swoją drogą ciekawe czemu tak się wszyscy pchają w ISP .. :)

  • 2. Data: 2007-03-22 11:51:16
    Temat: Re: następny gracz ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 12:24:31 +0100, kulek wrote:

    > http://biznes.onet.pl/1,1400112,prasa.html
    > swoją drogą ciekawe czemu tak się wszyscy pchają w ISP .. :)

    bo skoro się ma już opracowane środki do sprzedaży usług to czemu nie
    dorzucić do nich jakichś pokrewnych skoro nie trzeba przy tym praktycznie
    niczego budować

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-03-22 14:00:51
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > bo skoro się ma już opracowane środki do sprzedaży usług

    przecież germanos wykupił PLAY ;)

    to czemu nie
    > dorzucić do nich jakichś pokrewnych skoro nie trzeba przy tym praktycznie
    > niczego budować

    wiesz, że trzeba budować, może nie wszystko, ale nakłady i tak spore
    muszą być

  • 4. Data: 2007-03-23 11:13:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    kulek wrote:

    > przecież germanos wykupił PLAY ;)

    Precyzując play zakupił sieć sklepów germanos. Ale to nie ma nic do tego
    bo PTC raczej już od jakiegoś czasu się przymierzała a teraz jest ku
    temu dobra okazja - BSA.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-23 11:22:52
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    kulek napisał(a):
    > http://biznes.onet.pl/1,1400112,prasa.html
    >
    > swoją drogą ciekawe czemu tak się wszyscy pchają w ISP .. :)
    Ja uważam że nic nowego nie zaoferują , przecież te ich usługi są
    strasznie drogie.
    Myślę że może im wyjść oferta połączeń telefonicznych dość dobrze bo w
    tym są akurat dobrzy i przygotowani, ale jako ISP to nie wiem czy będzie
    to poziom choćby TPSA.
    P.S
    Podoba mi się ich reklama "....a co to jest ... nie wiem... ".

    Michał Szipluk

  • 6. Data: 2007-03-23 13:01:05
    Temat: Re: następny gracz ? [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Bartosz 'bart' Nowakowski pisze:

    > Precyzując play zakupił sieć sklepów germanos.

    Nie: właściciel Germanos za udziały w P4 wniósł do spółki sieć sprzedaży
    Germanos. Czyli de facto "Germanos wykupił Play".

    Marek

  • 7. Data: 2007-03-23 14:09:53
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MarekM wrote:

    > Nie: właściciel Germanos za udziały w P4 wniósł do spółki sieć sprzedaży
    > Germanos. Czyli de facto "Germanos wykupił Play".

    *Wykupił* czyli to Germanos jest właścicielem Play? Mniejsza o szczegóły
    po prostu chodziło mi że stwierdzenie jest dwuznaczne.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-24 19:58:08
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):

> [...]
    > to poziom choćby TPSA.
    > P.S
    > Podoba mi się ich reklama "....a co to jest ... nie wiem... ".

    a reklama "Blueconnect najszybszy bezprzewodowy internet" też Ci się
    podoba?