  • 1. Data: 2007-03-21 20:59:56
    Temat: Le Guern w zarzadzie Netii - szok
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=7868

    Dla mnie ta informacja to prawdziwy szok. Gosc ten "wslawil" sie kilka lat
    temu. Swoja wewnetrzna decyzja spowodowal, ze momentalnie praktycznie
    wszystkie BOK-i zaczely odmawiac dzierzawienia lacz miedzianych dla
    niezaleznych providerow internetowych, przez co ci providerzy nie mogli
    podlaczac nowych klientow.

    Szok - facet, ktory tepil konkurencje tepsy, teraz sam sie w niej znalazl.

  • 2. Data: 2007-03-21 21:53:25
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Szok - facet, ktory tepil konkurencje tepsy, teraz sam sie w niej znalazl.

    jak to bylo ? "wezcie sie pracownika do pracy"

    loksim

  • 3. Data: 2007-03-21 23:24:11
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlaczac nowych klientow.
    >
    > Szok - facet, ktory tepil konkurencje tepsy, teraz sam sie w niej znalazl.
    To kapitalizm, kazdy dziala w obronie swojego, kazdy chce osiagac zysk,
    takie sa prawa rynku, co tu sie dziwisz?

    Ty jako firma udostepnial bys konkurencji swoje lacza ?

  • 4. Data: 2007-03-21 23:36:38
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 22 Mar 2007 00:24:11 +0100 I had a dream that Radoslaw HORODNICZY
    <r...@g...com> wrote:
    >Ty jako firma udostepnial bys konkurencji swoje lacza ?

    Jak bym widział w tym swój zysk i nie byłoby to zagrożenie dla moich
    interesów, to czemu nie?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 5. Data: 2007-03-22 06:23:34
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Jak bym widział w tym swój zysk i nie byłoby to zagrożenie dla moich
    > interesów, to czemu nie?

    on pewnie widzial zysk w braku konkurencji

    wiec trudno sie dziwic.

    Z drugiej strony patrzac - na lokalnym podworku to malo firm inwestuje
    we wlasna infrastrukture.
    Gdybym teraz za przyslowiowe grosze mial komus udostpnic to co zostalo
    zbudowane w pocie czola, na moje ryzyko, a przyjdzie firma gniot i to
    wykorzysta to zadna mi tam zdrowa konkurencja.

    D.

  • 6. Data: 2007-03-22 07:21:41
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnf03gc6.h0a.Grzegorz@galaxy.agh.edu.pl...

    > Jak bym widział w tym swój zysk i nie byłoby to zagrożenie dla moich
    > interesów, to czemu nie?

    Widocznie firmy nie widza zysku skoro nie chca udostepniac
    to chyba dosc jasne.

  • 7. Data: 2007-03-22 07:34:12
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Sied@r napisał(a):
> [...]
    > zbudowane w pocie czola, na moje ryzyko, a przyjdzie firma gniot i to
    > wykorzysta to zadna mi tam zdrowa konkurencja.

    zapomniałeś o jednym "małym" szczególe - infrastruktura &TP w znacznej
    mierze była budowana za państwowe za czasów PRL

  • 8. Data: 2007-03-22 07:49:13
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    > zapomniałeś o jednym "małym" szczególe - infrastruktura &TP w znacznej
    > mierze była budowana za państwowe za czasów PRL

    Ty też powstałeś w czasach PRL. Jak wszyscy dorośli. ;-)
    Co do infrastruktury to skoro została sprzedana za cenę satysfakcjonującą
    sprzedającego...

  • 9. Data: 2007-03-22 08:25:10
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    22-03-07, JanKo <b...@m...inv> napisał(a):

    > Ty też powstałeś w czasach PRL. Jak wszyscy dorośli. ;-)
    > Co do infrastruktury to skoro została sprzedana za cenę satysfakcjonującą
    > sprzedającego...

    Sprzedajacy = Panstwo Polskie, czyli de facto my wszyscy. Wokol
    przejecia infrastruktury przez TPSa naroslo juz duzo watpliwosci.

    To jakby teraz PiS sprzedal za satysfakcjonujaca ich cene wszystkie
    drogi jakiejs firmie. Oczywiscie PiS by satysfakcjonowala transakcja
    ;)

    gausus

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 10. Data: 2007-03-22 08:56:32
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2007-03-21 21:59, ttt wrote:
> [...]
    > podlaczac nowych klientow.
    >
    > Szok - facet, ktory tepil konkurencje tepsy, teraz sam sie w niej znalazl.

    Dla Ciebie szok, dla mnie głęboki niesmak, a wielu - jak widać po
    prezentowanych opiniach - nic to nie wzrusza.
    Od pewnego czasu przyglądam się prezentowanym tu opiniom i zastanawia
    mnie powierzchowność kryteriów jakie przyjmuje młodsze pokolenie. Kiedyś
    biznes był biznesem, ale nadrzędna była etyka fundamentalna. Teraz
    wystarczy, że ktoś jest sprawnym menadżerem, aby usprawiedliwiać jego
    działania. A to, że w kategoriach ogólnych takie zachowanie jest godne
    pogardy nie jest w ogóle brane pod uwagę.
    Czy wy panowie, którzy tak gorliwie usprawiedliwiacie skurwysyństwa
    wyczyniane przez Tepsę zrobilibyście to samo swoim klientom ? Ośmielam
    się wątpić, gdyż mielibyście potem problem ze spojrzeniem w lustro.
    Pan Le Guern i jego drugi francuski kumpel łamiąc prawo najpierw poprzez
    odmowę dzierżawy linii, a potem przez instalację tłumików doprowadzili
    wielu ISP do bardzo poważnych problemów. Zakupione tuż przedtem
    koncentratory, wybudowane kable rozdzielcze i trunki praktycznie
    pozostały niewykorzystane. Gdybym miał okazję splunął bym tym panom w
    twarz. Tak się interesów nie prowadzi.

    Współczuję głęboko pani Annie Streżyńskiej, że musi mieć do czynienia z
    tym szambem.

    --
    z.