  • 1. Data: 2012-03-24 02:27:31
    Temat: naturalnie ;)
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    Witam serdecznie! :)

    Proszę, zerknijcie w wolnej chwili na: www.yggdrasill.in i podpowiedzcie,
    czy warto by podążać dalej? Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    chwilę dłużej i czymś zauroczyć? Uczę się, przynajmniej tak mi się
    wydaje...Co sądzicie?

    Błękitnego Nieba! :)

  • 2. Data: 2012-03-24 07:06:00
    Temat: Re: naturalnie ;)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Virgen napisa?(a):

    > Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    > chwilę dłużej i czymś zauroczyć?

    Nie...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2012-03-24 08:09:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-24 02:27, Virgen pisze:
> [...]
    > czy warto by podążać dalej? Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    > chwilę dłużej i czymś zauroczyć? Uczę się, przynajmniej tak mi się

    15 lat temu zarobiłbyś na albumach i wzbudził ogólny zachwyt. Dziś
    niestety tak fotografują setki tysięcy. Dla siebie - fajnie. Dla innych
    - raczej przelotnie i bez kariery.

    > Błękitnego Nieba! :)

    Ołowiane też śliczne :)

    --
    pozdrawia Adam
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 4. Data: 2012-03-24 09:44:16
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *Janko Muzykant* wrote:

    > 15 lat temu zarobiłbyś na albumach i wzbudził ogólny zachwyt. Dziś
    > niestety tak fotografują setki tysięcy. Dla siebie - fajnie. Dla innych
    > - raczej przelotnie i bez kariery.

    Zabawa jest przy tym przednia i na tym poprzestanę; to wystarcza aż nadto
    :)

    > Ołowiane też śliczne :)

    Dziękuję Ci Janko, nie pozostanę wobec niego obojętnym ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

  • 5. Data: 2012-03-24 09:46:28
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *januszek* wrote:

    > Nie...

    Dziękuję, zatem to wciąż do zrobienia ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

  • 6. Data: 2012-03-24 10:18:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-24 09:44, Virgen pisze:
    > Zabawa jest przy tym przednia i na tym poprzestanę; to wystarcza aż nadto
    > :)

    No i o to w tym właśnie chodzi.

    --
    pozdrawia Adam
    /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

  • 7. Data: 2012-03-24 10:21:34
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    > czy warto by podążać dalej? Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    > chwilę dłużej i czymś zauroczyć? Uczę się, przynajmniej tak mi się

    Mi się podobają twoje zdjęcia. Chociaż głębia ostrości na zdjęciach z
    ptakami wygląda trochę sztucznie. Zdjęcia lasu są świetne. Pokazują las
    takim jaki się pamięta. Normalnie w lesie jest ciemniej i bardziej
    kontrastowo, ale w pamięci zostaje jasny obraz. Napisz coś o technice.
    Jak się robi zdjęcia ptakom i ważkom w locie, że wychodzą tak ostro?

  • 8. Data: 2012-03-24 15:02:12
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 24.03.2012 02:27, Virgen pisze:
    > Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na chwilę dłużej i czymś
    > zauroczyć?

    Jako absolutny ,,lajkonik" powiem, że... nie wiem. Ptaki *chyba* wyszły
    ładnie, co do tła, to naprawdę nie wiem. Nie wiem, bo nie da się tego
    obejrzeć ,,w terenie" - (zdjęcia nie skalują się do mojego 10" netbooka),
    a poza tym same się przełączają, zdecydowanie za szybko. Poza tym strona
    reaguje na strzałki oprócz przewijania strony, również przełączaniem
    obrazków.

    Innymi słowy, galeria ssie. :/

    --
    P,
    M.

  • 9. Data: 2012-03-24 20:00:32
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *Dąbrowski* wrote:

> [...]
    > kontrastowo, ale w pamięci zostaje jasny obraz. Napisz coś o technice.
    > Jak się robi zdjęcia ptakom i ważkom w locie, że wychodzą tak ostro?

    Dziękuję :) Dopiero co zacząłem i uczę się wciąż od podstaw, jednak ta
    przygoda wkręca strasznie zwłaszcza, jeśli się ma fioła na jakimś punkcie;
    tutaj jest nim przyroda i tylko ten temat :) Żałuję tylko braku wolnego
    czasu... Obyśmy wszyscy mieli go więcej! :) Ale to pobożne życzenia ;)
    Odnośnie ptaków... Masz na myśli głębię ostrości czy rozmycie tła? Niestety
    trafił mi się walnięty, używany obiektyw sigmy 100-300... Ktoś chciał
    zarobić i znalazł jelenia :/ Omal nie zrezygnowałem z zabawy po miesiącu
    zajadania chleba ze smalcem i cebulą, zabrakło mi już sił na dźwiganie
    tego czegoś ;) Las... Najchętniej bym z niego nie wychodził ;) Niestety w
    plaskatej wielkopolsce to monokultura świerka i sosny gdzie gospodarka
    LP, jest jaka jest choć, ogromnie żal tych miejsc które, wkrótce miną
    bezpowrotnie i których nie uchowamy dla swych dzieciaków... Nie ważne! ;)
    Rzeczywiście, kontrast pomiędzy cieniem a światłem jest ogromny tym
    większy, im Słońce jest wyżej :) Jak mawia mój brat; kto rano wstaje, ten
    się nie wyśpi... ;) Niestety większość moich zdjęć powstała około południa,
    kiedy człowiek powinien wylegiwać się i wypoczywać... ;) Uczę się
    wszystkiego na ogół w trybie pełnym manualnym, zaś w dalszych
    fotografowanych obiektach, wspieram się autofocusem... Niestety z tamtym
    szkłem, to porażka i do tego okulary, które noszę.... Dużo tych szkieł ;)
    To przeszkadza :)

    --
    Kłaniam się,
    Virgien

  • 10. Data: 2012-03-24 20:10:16
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *Marsjanin* wrote:

> [...]
    > a poza tym same się przełączają, zdecydowanie za szybko. Poza tym strona
    > reaguje na strzałki oprócz przewijania strony, również przełączaniem

    Postaram się o lepszą prezentację i coś dużo ciekawszego niebawem, dziękuję
    :)