  • 11. Data: 2012-03-24 20:29:17
    Temat: Re: naturalnie ;)
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-24 02:27, Virgen pisze:
    > Witam serdecznie! :)
    >
    > Proszę, zerknijcie w wolnej chwili na: www.yggdrasill.in i podpowiedzcie,
    > czy warto by podążać dalej? Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    > chwilę dłużej i czymś zauroczyć? Uczę się, przynajmniej tak mi się
    > wydaje...Co sądzicie?
    >
    > Błękitnego Nieba! :)
    Tak jak kilku przedmówców już stwierdziło - niektóre prace całkiem,
    całkiem, większość "niezatrzymujących na długo".
    Jak ciągnie cię fotografowanie przyrody do zobacz
    http://www.fotografia-przyrodnicza.art.pl/

    Pozdrowienia Witek

  • 12. Data: 2012-03-24 20:33:27
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *Janko Muzykant* wrote:

    > No i o to w tym właśnie chodzi.

    Dziękuję Ci Janko; utwierdziłeś mnie w przekonaniu, jak warto pozostać sobą
    :)

    --
    Kłaniam się,
    Virgien

  • 13. Data: 2012-03-24 21:01:18
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    Dziękuję Ci, to rzeczywiście fantastyczne miejsce :)

  • 14. Data: 2012-03-24 21:11:01
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-24 21:01, Virgen pisze:

    > Dziękuję Ci, to rzeczywiście fantastyczne miejsce :)

    :-)
    Zapisz się do grupy dyskusyjnej z tej strony, a uzyskasz jeszcze
    możliwość wstawienia swoich zdjęć do "dyskutowalni" - sporo naprawdę
    fachowego podejścia, a jeśli chcesz się uczyć i rozwijać, to
    niewątpliwie zjednasz sobie grupę :-)
    Witek

  • 15. Data: 2012-03-24 22:33:58
    Od: Virgen <v...@N...pl>

    *witek* wrote:

> [...]
    > możliwość wstawienia swoich zdjęć do "dyskutowalni" - sporo naprawdę
    > fachowego podejścia, a jeśli chcesz się uczyć i rozwijać, to

    Dziękuję Ci Witek :) Jeszcze nie zasłużyłem, by powitać tak zacne grono FP
    z moim wątpliwym dorobkiem :) Byłoby mi niezmiernie miło choć wiesz sam,
    ile jeszcze muszę się nauczyć i jaki muszę ponieść wkład, by znaleźć się
    bliżej... ;) To długa droga zaś tymczasem, chodzi mi wciąż po głowie pewien
    zamysł celem, ratowania pewnego niezwykłego miejsca... Nie mniej, dziękuję
    Ci za wsparcie :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

  • 16. Data: 2012-03-24 23:36:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-24 20:00, Virgen pisze:
    > Rzeczywiście, kontrast pomiędzy cieniem a światłem jest ogromny tym
    > większy, im Słońce jest wyżej :) Jak mawia mój brat; kto rano wstaje, ten
    > się nie wyśpi... ;) Niestety większość moich zdjęć powstała około południa,
    > kiedy człowiek powinien wylegiwać się i wypoczywać... ;)

    Z tym nudnym światłem w samo południe to taki trochę mit, który się
    zrodził z kiepskiej dynamiki slajdu i kiepskiej kreatywności
    fotopstryków, którzy jeśli tylko natura nie wymaluje im gotowca, nic
    sami nie znajdą.
    Dynamika przeciętnego współczesnego aparatu poradzi sobie z taką
    rozpiętością tonalną.

    --
    pozdrawia Adam
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 17. Data: 2012-03-25 10:36:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-24 22:36:46 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Z tym nudnym światłem w samo południe to taki trochę mit,
    Krótki mocno wyrazisty cień to nie mit, to fizyka.
    > który się zrodził z kiepskiej dynamiki slajdu i kiepskiej kreatywności
    > fotopstryków, którzy jeśli tylko natura nie wymaluje im gotowca, nic
    > sami nie znajdą.
    Nie, to rady dla początkujących, żeby się nie zrażali.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-03-25 11:41:07
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Odpowiem jak fotograf fotografowi:
    Mały ptak - duży problem :)
    Szczególnie w warunkach niekontrolowanego planu (tzn. pleneru, a nie
    precyzyjnie zaplanowanej pułapki na tyłach domu).
    Ale moim zdaniem jak na początki radzisz sobie całkiem nieźle.
    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2012-03-25 13:37:31
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

> [...]
    > czy warto by podążać dalej? Czy potrafię kogokolwiek z Was, zatrzymać na
    > chwilę dłużej i czymś zauroczyć? Uczę się, przynajmniej tak mi się

    ogólnie - takie sobie, choć pewnie technicznie poprawne.

    kilka kadrów ciekawych:

    kaczka w rzęsie
    gołąb między nieostrymi gałązkami
    startujące kaczki
    coś lecące z kulką w dziobie
    klucz gęsi fajny kadr): DSC_123

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 20. Data: 2012-03-25 13:50:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-25 10:36, JA pisze:
    > Krótki mocno wyrazisty cień to nie mit, to fizyka.

    A to już nic poza cieniem nie ma do fotografowania? Trzeba poszukać
    kadrów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/