  • 1. Data: 2002-06-30 18:57:49
    Temat: limity przeplywu danych (neostrada)
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    witam,
    mam neostrade od 2 dni i doczytalem sie ze sa jakies limity przeplywu danych
    (w cenniku na papierze sa na stronie tpsa nic o tym nie pisza)

    czy ktos cos wie na ten temat i jak sa takie limity i sie je przekroczy co
    tpsa robi???

    mam neo 256 a od 1 lipsa neo + (512)

  • 2. Data: 2002-06-30 22:17:30
    Temat: Re: limity przeplywu danych (neostrada)
    Od: "Pawel Zamaro" <z...@p...fm>

    Nie nie ma limitow...

  • 3. Data: 2002-06-30 22:17:33
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Marcin Żółkiewski wrote:
    > witam,
    > mam neostrade od 2 dni i doczytalem sie ze sa jakies limity przeplywu danych
    > (w cenniku na papierze sa na stronie tpsa nic o tym nie pisza)

    Zrezygnowali po "entuzjastycznym" przyjęciu tego pomysłu przez
    użytkowników (szczególnie potencjalnych).

    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl

  • 4. Data: 2002-06-30 22:33:40
    Od: "Jarek" <k...@w...pl>

    Jest miesieczny limit 2 GB. Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100
    MB.

  • 5. Data: 2002-07-01 09:55:01
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Sun, 30 Jun 2002 18:57:49 +0000 (UTC), Marcin Żółkiewski
    <m...@f...com.pl> wrote:

> [...]
    >(w cenniku na papierze sa na stronie tpsa nic o tym nie pisza)
    >
    >czy ktos cos wie na ten temat i jak sa takie limity i sie je przekroczy co

    mialy byc, ale jak TPSA zobaczyla ilu ludzi rezygnuje to zrezygnowala

    --
    futszaK
    Pieniadze szczescia nie daja, ale jak mam byc

  • 6. Data: 2002-07-01 09:55:11
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    Co ty piszesz? z chojinki spadlec czy z lozeczka wylecialo Ci sie w czasie
    mlodosci? limitow brak i tyle a nie wprowadzasz w blad.

    nie pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-07-01 09:55:20
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    w artykule afo1e5$mj5$...@s...futuro.pl, Jarek z konta k...@w...pl dnia
    01-07-2002 00:33 napisał/a :

    > Jest miesieczny limit 2 GB. Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100
    > MB.

    > danych

    eeee no nawet w tym ich cenniku co daja do neo jest napisane ze w przypadku
    256 - do/od 5GB/1GB
    512 - do/od 10GB/5GB
    i nibyu trzeba placic za kazdy rozpoczety MB (po przekroczeniu)
    cennik jest chyba dosc stary mysle ze drukowany ponad rok temu, ale dalej go
    rozdaja...

    i dalej jedni moowia ze jest limi a droodzy ze nie...

  • 8. Data: 2002-07-01 11:16:21
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Jarek twierdzi, że:
    > Jest miesieczny limit 2 GB. Po przekroczeniu placi sie za kazde nastepne 100
    > MB.

    2GB ?
    Wczoraj zassałem więcej, ciągnąc mapki i mody do UT...
    A już chciałem się zdecydować... :(

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Swięte jabłka? Te psiary - swięte? (Seksmisja)

  • 9. Data: 2002-07-02 14:18:38
    Od: "..chepper" <c...@w...nospam.pl>

    Użyszkodnik "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> tako rzecze:
    | mialy byc, ale jak TPSA zobaczyla ilu ludzi rezygnuje to zrezygnowala

    ZTCW to nie tak do konca. Nawet w TEPSIE gadaja roznie. Jedni mowia, ze
    owszem nie ma i nie bedzie limitow, inni prawia, ze chwilowo nie ma zeby
    zlapac klijentele ale moga wprowadzic gdy nalapia wiecej uzytkownikow.

    A jak jest naprawde nikt nie wie :-/

    --
    Pozdrawiam goraco i serdecznie
    Chepper

  • 10. Data: 2002-07-02 14:19:07
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Sławomir Szczyrba" <s...@h...pl> wrote in message

    > 2GB ?
    > Wczoraj zassałem więcej, ciągnąc mapki i mody do UT...
    > A już chciałem się zdecydować... :(

    Nie ma limitow, patrz wyzej ! Nikt normalny nie sprzedawalby ADSLa z
    limitami (tak, wiem, ze poczatkowo byly zapisane ograniczenia). Zreszta to
    niech telekomuna sie martwi, zeby uzytkownicy byli dobrze poinformowani.
    Skoro nawet rozdaja jeszcze stare cenniki....

    tom