  • 1. Data: 2002-05-21 22:29:05
    Temat: neostrada i co dalej ?
    Od: "Utimetic" <u...@g...pl>

    Witam
    wlasnie sie dowiedzialem ze 512 ma kosztowac cos kolo 200zeta za miesiac
    ja zrezygnowalem jak wprowadzali te glupie limity
    jak to jest teraz? nie ma juz limitow (na stronie tpsa nic o tym nie ma!)?
    cena taka mala ? bo jak tak to jutro zakladam spowrotem

    --
    U*T*I
    u...@g...pl

  • 2. Data: 2002-05-22 00:41:51
    Temat: Re: neostrada i co dalej ?
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik "Utimetic" <u...@g...pl> napisał:
> [...]
    > tym nie ma!)?
    > cena taka mala ? bo jak tak to jutro zakladam spowrotem

    Limitów rzeczywiście nie będzie. Co do cen - na razie wszyscy
    spekulują, bo *oficjalnego* info nie ma. Stanieć, stanieje ale na ile
    ? Dowiemy sie 1.06 - ma byc nowy cennik.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-05-22 02:07:31
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Utimetic" <u...@g...pl> napisał:

    > wlasnie sie dowiedzialem ze 512 ma kosztowac]
    > cos kolo 200zeta za miesiac

    Zgadza się.

    > ja zrezygnowalem jak wprowadzali te glupie limity

    Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
    Czemu to co i raz w usenecie spotykam ludzi powtarzających te
    bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.
    Neostradę mam od jesieni ub.r. i nigdy przez ten czas nie miałem żadnych
    limitów.

    Rico - Neo512/128 user.
    w...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-22 14:01:16
    Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message

    > Zgadza się.

    > Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
    > Czemu to co i raz w usenecie spotykam ludzi powtarzających te
    > bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.
    [cut]
    Podstawne i nie plotki.
    TPSA zamierzała wprowadzić limity, ale się z tego (na piśmie, na swojej
    stronie) wycofała.

    Saulo

  • 5. Data: 2002-05-22 14:02:24
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał:
> [...]
    > bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.
    > Neostradę mam od jesieni ub.r. i nigdy przez ten czas nie miałem żadnych

    Ciekawostka - tp TPSA podaje nieprawdę? To, że nie masz limitu, nie świadczy
    o tym, że w każdej chwili możesz stać się jego szczęśliwą ofiarą.

  • 6. Data: 2002-05-22 14:02:42
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    > Zgadza się.

    A wiesz od kiedy bedzie obowiazywac ow cennik???

  • 7. Data: 2002-05-22 14:02:45
    Od: "Andy" <s...@f...kki.net.pl>

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
    > Czemu to co i raz w usenecie spotykam ludzi powtarzających te
    > bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.

    Skoro tak to wytlumacz ten zapis z oferty. Cennik, tabela 4, pkt 8 -
    "Opłata pobierana po przekroczeniu limitu przesłanych informacji
    przewidzianego dla danej opcji, za każdy rozpoczęty Mb.[...]"

    Andy

  • 8. Data: 2002-05-22 14:34:57
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <acegk1$i18$1@news.tpi.pl>, Utimetic napisał(a):

> [...]
    > jak to jest teraz? nie ma juz limitow (na stronie tpsa nic o tym nie ma!)?
    > cena taka mala ? bo jak tak to jutro zakladam spowrotem

    Ja juz widzialem nowy cennik i w opcji 512/128 dostajemy 5 ipkow bez limitu
    na transfer. To wszystko za 229 zl !

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 9. Data: 2002-05-22 15:55:52
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Ja juz widzialem nowy cennik i w opcji 512/128 dostajemy 5 ipkow bez
    limitu
    > na transfer. To wszystko za 229 zl !
    Byl na tym cenniku jakis swistak, etc.?

    --
    =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

  • 10. Data: 2002-05-22 15:57:40
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Andy wrote:

    >Skoro tak to wytlumacz ten zapis z oferty. Cennik, tabela 4, pkt 8 -
    >"Opłata pobierana po przekroczeniu limitu przesłanych informacji
    >przewidzianego dla danej opcji, za każdy rozpoczęty Mb.[...]"

    kazdy user neostrady dostal poczta (zwykla) list od dyrektora pionu
    multimediow (Yann Gontard - btw to chyba nie Polak ??? - czy Polak nie
    mogl by juz zajmowac takiego stanowiska w tpsa ?) z info ze zniesione
    zostaly limity. tresc tego listu jest tez na www neostrady :

    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3668

    btw limity byly tylko na papierze i tylko dla tych kotrzy podpisali
    umowe w okresie testowym (i tak nie slyszalem zeby ktokolwiek placil
    cos za przekroczenie).

    Ja neo zalozylem jeszcze przed oficjalnym zniesieniem i zapewniam cie
    ze limity przekraczylem co miesiac i nic za to nie placilem...

    pzdr

    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205