  • 31. Data: 2002-05-30 20:21:44
    Temat: Re: neostrada i co dalej ?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "^Gnom^" <s...@w...pl> napisał:

    > Zgodnie tym co pisze chip i to opcja 512 ma mieć dynamiczne
    > (heh no bo po co stałe ip...użtkownikom -> kretyństwo)

    Będzie stałe IP a w wyższych opcjach nie jedno a może nawet pięć.
    Jedynie opłata instalacyjna drastycznie pójdzie w górę.
    Nie paniukujmy. :-)

    Rico.
    w...@p...pl

    ******************
    Na dzien dzisiejszy 99,9% internetu to transfer bylejakich tresci.
    Niestety trudno bedzie wyeliminowac z internetu bylejakosc,
    gledzenie, niekompetencje.

    Expert vel g...@p...onet.pl na pl.misc.telefonia
    ******************

  • 32. Data: 2002-06-03 14:14:00
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Fri, 24 May 2002 00:11:29 +0000 (UTC),
    =?iso-8859-2?Q?Ryszard__R=B1czkowski?= <w...@p...pl> wrote:

    >ZGADZA SIĘ, ale ja mówię o stanie faktycznym.
    >Limitów nie było, zaś to, że planowali, to już inna sprawa.

    ...ale gdy na jednej z warszawskich centrali po pojawieniu sie
    poglosek o limicie zostala 1/3 z pierwotnej ilosci podan to sie z
    pomyslu wycofali

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 33. Data: 2002-06-04 09:22:29
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisał:

    > ...ale gdy na jednej z warszawskich centrali po pojawieniu sie
    > poglosek o limicie zostala 1/3 z pierwotnej ilosci podan to sie z
    > pomyslu wycofali

    Zatem niech stanie się to kolejną nauczką dla Tepsiarzy, żeby niekiedy
    trzymali język za zębami i nie puszczali niepotwierdzonych pogłosek. Od
    tego zależą ich zarobki.

    Rico.
    w...@p...pl

  • 34. Data: 2002-06-04 15:04:19
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Tue, 4 Jun 2002 09:22:29 +0000 (UTC),

    >Zatem niech stanie się to kolejną nauczką dla Tepsiarzy, żeby niekiedy
    >trzymali język za zębami i nie puszczali niepotwierdzonych pogłosek. Od
    >tego zależą ich zarobki.

    ale to akurat bylo podane OFICJALNIE na stronce