  • 1. Data: 2002-06-14 16:27:04
    Temat: nesostrada+ 512
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    witam,
    ponizej cytuje odp na mojego maila do i...@n...pl ;)

    -- CUT --
    Abonament ma wynosic 191,53 zl, adres ip bedzie dynamiczny, nie bedzie
    mozliwosci dokupienia stalego adresu ip. Staly adres ip bedzie w usludze
    "dostep do internetu dsl", infolinia 0-800 100 000.
    Tomasz Marchel

  • 2. Data: 2002-06-15 23:41:31
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >wczesniej w boku mi powiedzieli ze ma byc 170zl.. ale to chyba i tak duzy
    >krok jak na tepse..

    179 + 7% VAT = 191,53

    januszek

  • 3. Data: 2002-06-15 23:41:55
    Od: "chepper" <c...@w...nospam.pl>

    Użyszkodnik "X[UseR]X" <x...@b...net.pl> tako rzecze:
    | witam,
    | ponizej cytuje odp na mojego maila do i...@n...pl ;)

    Taaaaaa ale to najwczesniej od pierwszego lipca.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Chepper

  • 4. Data: 2002-06-15 23:42:07
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > wczesniej w boku mi powiedzieli ze ma byc 170zl.. ale to chyba i tak duzy
    > krok jak na tepse..

    Szkoda tylko ze nie bedzie mocniejszych neostrad ... :( 1MB za 400zl ...
    chcialbym tak...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 5. Data: 2002-06-16 18:26:05
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    > Szkoda tylko ze nie bedzie mocniejszych neostrad ... :( 1MB za 400zl ...
    > chcialbym tak...

    Jasne 1MB za 400zl to ja dziekuje - ja mam 2MB za 80zl...

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 6. Data: 2002-06-16 18:26:49
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Szanowny(-a) Użytkownik <...@k...pl> zapodal(-a):

    > Szkoda tylko ze nie bedzie mocniejszych neostrad ... :( 1MB za 400zl
    > ... chcialbym tak...

    1MB był by pewnie dużo drożej ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 7. Data: 2002-06-16 19:54:23
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Jasne 1MB za 400zl to ja dziekuje - ja mam 2MB za 80zl...

    Oczywiscie masz to dla siebie samego a nie dla 20 osob ?

    1mb za 400zl to na 3 osoby bylby szybki internet za rozsadne pieniadze...

  • 8. Data: 2002-06-16 19:54:40
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jasne 1MB za 400zl to ja dziekuje - ja mam 2MB za 80zl...

    Dzielone na 30 osob? Faktycznie... pelen wypas :P

    januszek

  • 9. Data: 2002-06-16 20:09:44
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie masz to dla siebie samego a nie dla 20 osob ?

    Rzebys wiedzial :D

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 10. Data: 2002-06-16 20:09:50
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    > Dzielone na 30 osob? Faktycznie... pelen wypas :P

    Dzielone na jedna osobe i jest pelen wypas :))

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl