  • 1. Data: 2002-06-14 16:26:47
    Temat: wie ktos cos o Inter...
    Od: "Jakub Pietroń" <u...@g...pl>

    Taka firma dała ogłoszenie na słupie, że zakładaja tutaj (Józefów koło
    Otwocka koło Wawki ) necik (pewnie przez radiowe) w cenie za 80zl lub 120zl
    (pewnie 64kbit i 128kbit). Firma nazywa sie Inter(cośtam) :)). Jeżeli ktos
    ma jakis namiar na nich to poprosze bo dzwonie na numer ze słupa i mi ciagle
    gada, zeby zostawic nr. telefonu a oni oddzwonia. I tak w kolko ;)

  • 2. Data: 2002-06-14 17:07:28
    Temat: Re: wie ktos cos o Inter...
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    "Jakub Pietroń" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ma jakis namiar na nich to poprosze bo dzwonie na numer ze słupa i mi ciagle
    > gada, zeby zostawic nr. telefonu a oni oddzwonia. I tak w kolko ;)
    A to jakies nuemr na ere? Moze to tak tak... Moze ktos chce zarobic
    na promocji "10 gr/min"? :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2002-06-14 21:16:36
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam... ja jestem z jozefowa (przy okazji czekam na SDI/Neostrade od ponad
    roku... mozliwe ze cos niedlugo ruszy.. przyjmuja juz w BOK'u w Otwocku
    podania na Neostrade.. wiec tym wiecej podan sie zbierze tym szybcie nam
    zaloza)
    Ok... ale teraz odpowiedz na pytanie. Firma nazywa sie InterAdarp. Okolo 1,5
    miesiaca temu zadzwonilem do gostka i umowilem sie z nim (kolo naszej
    "slynnej" lodziarni) poto aby mi wytlumaczyl co i jak. Przyjechal....
    zachwalal.. mowi ze za 2 tygodnie ruszaja. Wiec po 2 tygodniach
    zadzwonilem... no i coz... telefon komorkowy WYLACZONY... wlacza sie odrazu
    poczta.
    Tak juz jest od okolo miesiaca. Za kazdym razem jak probuje wlacza sie
    poczta.. niewazne o ktorej godzinie czy tez ktorego dnia.. zawsze poczta.
    Numer "firmy" to 505460630. Od miesiaca nikt nie odbiera.. ale jak ci sie
    uda dodzwonic to daj ZNAC. W sumie mysle ze to LIPA.. ale jeszcze miesiac
    temu gosciu byl pewien ze wszystko ruszy. Jak bys chcial wiedziec wiecej o
    tej calej firmie.. lub tez o tym co TPSA porabia w okolicach jozefowa (bywam
    w BOK w Otwocku tak okolo 3x w tygodniu :) to napisz maila

    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@m...pl