  • 1. Data: 2016-06-14 16:12:50
    Temat: newbie: SEO a katalogi stron
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Uczę się SEO. Mam pytanie: czy to prawda, że (aktualnie) dodanie
    witryny do katalogów stron niekorzystnie odbija się na rankingu w
    Google?

  • 2. Data: 2016-06-17 07:39:31
    Temat: Re: newbie: SEO a katalogi stron
    Od: Zbugniew Oleszek <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 16:12, Jivanmukta pisze:
    > Uczę się SEO. Mam pytanie: czy to prawda, że (aktualnie) dodanie
    > witryny do katalogów stron niekorzystnie odbija się na rankingu w
    > Google?

    Jeśli dodasz do tych najlepszych katalogów, to na pewno nie wpłynie to
    niekorzystnie na twoją stronę.

  • 3. Data: 2016-06-28 11:34:01
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Zbugniew Oleszek wrote:

    > Jeśli dodasz do tych najlepszych katalogów, to na pewno nie
    wpłynie to
    > niekorzystnie na twoją stronę.

    A czy jest sens robić na mojej witrynie linki do witryn
    społecznościowych? Moja strona w tej chwili nie ma linków
    wychodzących, a czytałem, że powinny być. Jednak książki zawierają
    często nieaktualne informacje o SEO, więc nie wiem jak to jest
    teraz. Wiesz?

  • 4. Data: 2016-06-28 14:45:30
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 28/06/2016 10:34, Jivanmukta wrote:
    [...]Jednak książki zawierają
    > często nieaktualne informacje o SEO, więc nie wiem jak to jest
    > teraz. [...]

    Książki w ten materii generalnie będą zawsze "do tyłu" z aktualną
    wiedzą. Język angielski i Google to jest to, co potrzebujesz.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/