  • 1. Data: 2003-09-15 20:16:11
    Temat: różnice miedzy infolinią POLPAKU a komunikatami
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Witam,

    od 1 wrzęśnia mam kłpoty w iDSL-em (pisałem już o tym)
    mam wymieniony modem, zmienioną parę i ... dalej modem sie wiesza.

    janbardziej jednak się wkurzyłem wczoraj, jak zadzwoniłem na infolinię
    0800-120-811 i zgłaszam, ze modem mi wisi, a pani miłym tonem, ze owszem
    ... jest ogólnopolska awaria routerów usługowych i że pewni mi się
    strony nie otwierają - ja mówię, że nawet pinga nie ma ... a ona na to,
    ze specjaliści już nad tym pracują ...

    OK. (przy przyjęła zgłoszenia, bo jak ogólnopolska to u wszystkich)

    dzisiaj patrzę na newsy - NIC ani śladu o awarii ...

    Wojtek
    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
    =====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============

  • 2. Data: 2003-09-16 16:02:59
    Od: "mixer" <m...@r...fm>

    "crazy bejbi" <s...@t...pl> napisał...

    [ciach]
> [...]
    |
    | OK. (przy przyjęła zgłoszenia, bo jak ogólnopolska to u wszystkich)
    |
    | dzisiaj patrzę na newsy - NIC ani śladu o awarii ...

    Taaak?
    A tio pewnikiem automagicznie się pojawiło tylko u mnie:
    e.cst.tpsa.pl

    Najzwyczajniej przeciągnęło się w czasie o te kilka godzin.

    --
    Mixer

  • 3. Data: 2003-09-16 18:45:21
    Od: "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bk5t03$dvk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    dnia Tue, 16 Sep 2003 16:02:59 +0000 (UTC), mixer wstukał(a)

    e.cst.tpsa.pl
    > Najzwyczajniej przeciągnęło się w czasie o te kilka godzin.

    tia. i ten komunikat pewnie tłumaczy wszelkie problemy z dostępem dla
    klientów JW aż do odwołania?

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555