  • 1. Data: 2013-07-15 00:28:25
    Temat: newsserwer do aero2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ktory newsserwer wspolpracuje z aero2 ?

    Tak zeby sie wyslac dalo.

    J.

  • 2. Data: 2013-07-15 03:03:33
    Temat: Re: newsserwer do aero2
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    news.atman.pl
    news.neostrada.pl (otwarty dla polskich IP)
    news.wit.edu.pl (otwarty dla hostow *.pl)
    news.interia.pl (wymaga konta pocztowego na Interia.pl)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2013-07-15 07:16:53
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-15 03:03, astro pisze:
    > news.atman.pl
    > news.neostrada.pl (otwarty dla polskich IP)
    > news.wit.edu.pl (otwarty dla hostow *.pl)
    > news.interia.pl (wymaga konta pocztowego na Interia.pl)
    Sprawdziłeś??
    u mnie news.neostrada.pl nie pozwala na wysyłanie przez Aero2
    Jacek

  • 4. Data: 2013-07-15 09:29:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Jul 2013 07:16:53 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    >Sprawdziłeś??
    >u mnie news.neostrada.pl nie pozwala na wysyłanie przez Aero2

    Bo nie wpuszcza puli nowych adresów ip o które nie dawno aero zostało
    rozszerzone. Jedyny dobrze działający serwer do czytania/pisania na
    dzień dzisiejszy to news.atman.pl Obsługuje nowe adresy ip które
    aero rozszerza co jakiś czas.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-07-15 12:13:46
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-15 09:29, dizel pisze:

> [...]
    > rozszerzone. Jedyny dobrze działający serwer do czytania/pisania na
    > dzień dzisiejszy to news.atman.pl Obsługuje nowe adresy ip które

    Jednak atman też nie jest idealny. Jest niezbyt kompatybilny z Google
    Groups, który okresami kasuje wiadomości wysyłane przez ten serwer.

  • 6. Data: 2013-07-15 16:03:40
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Jul 2013 12:13:46 +0200, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Jednak atman też nie jest idealny. Jest niezbyt kompatybilny z Google
    >Groups, który okresami kasuje wiadomości wysyłane przez ten serwer.

    Mnie to akurat gilo bo korzystam z czytnika na kompie ale tak jak
    pisałem wyżej aero2 i grupy dyskusyjne to coraz "cięższy" temat.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-16 21:06:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@4...com
    *dizel* napisał(-a):

    > Bo nie wpuszcza puli nowych adresów ip o które nie dawno aero zostało
    > rozszerzone.

    Dodatkowo nie wpuszcza, a ściślej nie pozwala na wysyłanie postów z
    leciwych IP nie od Aero2. Zum beispiel: mój ISP

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2013-07-17 09:57:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-07-2013 21:06, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    3...@4...com

    > Dodatkowo nie wpuszcza, a ściślej nie pozwala na wysyłanie postów z
    > leciwych IP nie od Aero2. Zum beispiel: mój ISP

    bo problem oreo w glownej mierze polega na tym, ze ichnia adresacja nie
    ma revdns-a.

  • 9. Data: 2013-07-18 22:11:32
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-15 16:03, dizel pisze:

    > Mnie to akurat gilo bo korzystam z czytnika na kompie ale tak jak
    > pisałem wyżej aero2 i grupy dyskusyjne to coraz "cięższy" temat.
    >
    > Pozdrawiam

    Ja też, jednak nie wszyscy użytkownicy korzystają z czytników usenetu. A
    przecież usenet to nie blogowanie a dyskusje. No przynajmniej w teorii.