    From: "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: newsy, klasa zdresowa itd
    Date: 5 Apr 2004 16:40:21 +0200

    Witam
    W związku z tym, że mam mało rozgarniętego ISP (w skrócie tego pana, który
    odbiera telefony o awariach) postanowaiłem zaśmiecić tutaj panujący porządek.
    Otóż mam (po zmianie) łącze z Tel-Energo .
    inetnum: 82.177.96.0 - 82.177.97.255
    netname: ZETO-RZESZOW-NET
    Szukając przyczyny (założyłem, że dostałem klasę po jakimś baranie abuserze)
    zaglądnąłem na: http://www.killfile.pl/nntpservers.html, bez rezultatu.
    Dzwonienie do providera nic nie daje bo zgłaszając problem koleś zapisywał
    sobie przykładowy newsserver na kartce w postaci "nius.tpi.pl" więc o czym
    rozmowa. Kontakt bezpośredni z właściwym adminem jakoś nie może dojść do
    skutku. Outlook wywala błąd przy news.tpi.pl:
    502 You have no permission to talk. Goodbye.
    Nie znalazłem niestety numerów błędów stąd moje pytanie: Co z tym zrobić, kogo
    męczyć albo jak naprawić (tunelowanie poprzez inne maszyny portu 119 nie dało
    rezultatu). Jedyny plus tego wszystkiego to to, że chcociaż na serverze
    normanetu mogę czytać.

    Pozdrawiam
    Kaczor