  • Data: 2002-09-10 13:12:29
    Temat: nie ma kabli - sa? kable - dziwne
    Od: "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    3 miesiące temu złożyłem wniosek o telefon w TPSA.
    Oj nie ma kabelków na mojej ulicy.
    Podpisałem umowę, że w listopadzie 2003 mi założą.
    3 miesiące minęły - dzwonię.
    Pytam czy może już jakieś kable się znalazły i jakoś
    mnie dołączą?
    - Nie proszę pana nie ma szans
    - Ale bardzo by mi zależało bo bez telefonu
    i internetu to eeechhhh..... Może np ISDN?
    - Nie proszę pana na ISDN też nie ma szans
    ale może uda się nam założyć panu Neostradę+.
    Proszę podać namiary to ktoś do pana zadzwoni
    jak sprawdzimy czy się da.

    To ja nie rozumiem - są te kable czy nie ma?

    pozdrowionka
    jacek