  • 1. Data: 2002-09-10 13:12:29
    Temat: nie ma kabli - sa? kable - dziwne
    Od: "jacek placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Witam,
    3 miesiące temu złożyłem wniosek o telefon w TPSA.
    Oj nie ma kabelków na mojej ulicy.
    Podpisałem umowę, że w listopadzie 2003 mi założą.
    3 miesiące minęły - dzwonię.
    Pytam czy może już jakieś kable się znalazły i jakoś
    mnie dołączą?
    - Nie proszę pana nie ma szans
    - Ale bardzo by mi zależało bo bez telefonu
    i internetu to eeechhhh..... Może np ISDN?
    - Nie proszę pana na ISDN też nie ma szans
    ale może uda się nam założyć panu Neostradę+.
    Proszę podać namiary to ktoś do pana zadzwoni
    jak sprawdzimy czy się da.

    To ja nie rozumiem - są te kable czy nie ma?

    pozdrowionka
    jacek

  • 2. Data: 2002-09-10 17:30:50
    Temat: Re: nie ma kabli - sa? kable - dziwne
    Od: u...@i...4it.pl (Grzegorz Dacka)

    In article <ali8rf$s4q$1@aquarius.webcorp.pl>, jacek placek wrote:

    >To ja nie rozumiem - s? te kable czy nie ma?

    Przeciez dostales odpowiedz ze na telefon nie ma a na Neo+ sa :P
    TPSA Debilus pospolitus

    --
    Z powazaniem

    Grzegorz Dacka GSM 601222271 e-mail: g...@4...pl
    Administrator 4it S.A. http://www.4it.pl
    26-600 Radom ul. Lubelska 37 tel. +48 48 3810309 fax. +48 48 3602560

  • 3. Data: 2002-09-10 17:31:23
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > To ja nie rozumiem - są te kable czy nie ma?
    Proste założą ci Neostradę bezprzewodową i będą łoić kasę.

    (to żart, jakby co)

  • 4. Data: 2002-09-11 21:07:01
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Pewnego razu jacek placek <j...@a...neostrada.pl> napisał:

    > To ja nie rozumiem - są te kable czy nie ma?

    Wcisną kilka osób na jedną linię - PCM.
    Tobie dadzą wygospodarowane druty bo jako abonent
    z neo przyniesiesz im stosunkowo sporo pieniążków
    i to systematycznie.
    --
    W nagłówku jest adres antyspamowy.