  • 11. Data: 2009-03-13 09:45:22
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Andy pisze:
    > "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag
    >>
    > Aha, a zeby widziec film tez za pomoca Mikrosyfu, to musisz "rozszerzyc"
    > desktop na TV, a nie sklonowac !
    >
    > Andy

    Ciekawe co mówisz, a co mówią lekarze?

  • 12. Data: 2009-03-13 13:03:35
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Marrcino" <n...@n...pl>

    > Ciekawe co mówisz, a co mówią lekarze?

    Ciekawe, popatrzmy, Marcino, Marcino, Marcino. Dziwne, nie widze zadengo
    merytorycznego posta od takiego osobnika. Dziwne - jak przekupiles
    pielegniarza, zeby cie dopuscil do komputera ?

    Andy

  • 13. Data: 2009-03-13 14:33:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Andy pisze:
    > "Andrzej Libiszewski">

    > Czyzby czlowiek Mafi Microsyfu ?

    Rozumiem, że każdy kto ma inne niż ty zdanie jest z mafii MS

    > Wyobraz sobie, ze CinemaPlayer nie wymaga instalacji, w odroznieniu od
    > kazdego innego "Softu" Microsyfu, ktory instaluja dla kazdego malego gowna
    > megabajty "smietnikowego kodu".

    Wystarczy że K-Lite zainstalujesz, to on generuje śmietnik

    Po rozpakowaniu funkcjonuje po prostu, a nie
    > wykonuje setki niepotrzebnych aktualizacji. I na dodatek, o zgrozo , nie
    > wysyla zadnych informacji do centrali Microsyfu. K-Lite Codec zas, mimo ze
    > instalacji wymaga, to instaluje rowniez tylko to czego portzebujesz. Bo ma
    > taka mozliwosc konfiguracji, w odroznieniu od Microsyfu, ktory lepiej wie,
    > czego potrzebuje uzytkownik. Ale jest takim dziwnym pakietem, ze jak sie go
    > zainstaluje, to mozna ogladac wszystko, bez bezustannych "upadatow".

    Do tego wystarczy ffdshow + Media Player Classic, nie potrzeba tony
    śmieci które proponujesz.

    > Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy Microsyfu,
    > to lepiej calkiem sie tu nie pokazuj.
    >
    > Za Viste i tak powinni was zlinczowac.

    WAS

  • 14. Data: 2009-03-13 16:39:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...nospam.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 10:22:33 +0100, Andy napisał(a):

    > "Santana" <s...@i...pl>

    > Bo akurat zajmuje sie pomoca ludziom, ktorzy z tego "Microsyfu" korzystaja.
    > A na dodatek ktos kiedys powiedzial, ze wroga zeby dobrze zwalczac, to
    > trzeba go najpierw poznac.
    >
    > Andy

    A potem trzeba poprawiać po takich "naprawiaczach" co to walczą z Systemem.

  • 15. Data: 2009-03-13 16:44:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...nospam.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 16:06:43 +0100, animka napisał(a):

    > Najlepszy, malutki jest Cinema Player (czyta także napisy). FFdshow to
    > niepotrzebna kobyła. Wystarczy "codec 8.3" - zawiera wszystko co potrzebne.

    Kobyła? Moja droga, jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

  • 16. Data: 2009-03-13 17:43:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Kobyła? Moja droga, jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Po pierwsze nie Twoja, a po drugie to wiem bo już niejeden program i kodek
    przetestowałam.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-03-13 19:35:53
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    - pisze:
    > karta R9550, podlaczona do TV kablem s-video=scart. sterowniki omega
    > najnowsze. obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko,

    Czyli sprzętowo wszystko OK. To dobrze, bo z przejściówkami
    svideo-scart często są problemy.

    > tyle, ze w oknie windows media player jest czarno (a w tym samym czasie
    > na monitorze film jest odtwarzany.
    > co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?

    Typowy problem z overlay. Pomijając pyskówki anty-MS i to jeszcze ludzi
    używających tak kiepskiego softu MS jak OE (IMHO tacy ludzie szkodzą
    alternatywnym do MS rozwiązaniom, bo niesłusznie są postrzegane jako
    szczeniackie), to spróbuj innych trybów nakładki
    - renderless, directX7/9 lub jak używasz Visty to specyficznej dla
    niej nakładki. Sam obraz wideo to pikuś, większy problem jest z napisami
    nakładanymi na różne plany bitowe (poszczególne buildy i gałęzie ffdshow
    mają to różnie rozwiązane). Pod windows mogę polecić z tego względu
    KMPlayera - ma bardzo fajne opcje nakładania napisów na poszczególne
    przestrzenie. Nie widziałem tego ani w ffdshow, ani w MPC - tu operuje
    się nakładkami jako całość, bez osobnych opcji dla napisów, a to jest
    ważna właśnie na TV.

    P.S.
    Nie zapomnij włączyć w Catalystach "theater mode" z zachowaniem
    proporcji - bardzo przydatna sprawa i na szczęście nadal dostępna na
    kartach ATI (w odróżnieniu od nvidii) - możesz sobie zminimalizować
    player na głównym ekranie i przeglądać maile czy sieć, a na TV mamsz
    wideo pełnoekranowe.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 18. Data: 2009-03-13 21:26:13
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@u...edu.pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > kartach ATI (w odróżnieniu od nvidii) - możesz sobie zminimalizować
    > player na głównym ekranie i przeglądać maile czy sieć, a na TV mamsz

    no i wszystko jasne; a co najwazniejsze ogladam filmy na tv przez microsoft
    media player i z napisami :)
    dzieki za pomoc

  • 19. Data: 2009-03-13 22:36:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 18:43:17 +0100, animka napisał(a):

    > Po pierwsze nie Twoja, a po drugie to wiem bo już niejeden program i kodek
    > przetestowałam.

    A świstak siedzi i zawija w te sreberka...

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 20. Data: 2009-03-13 23:09:57
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    animka pisze:

    > Najlepszy, malutki jest Cinema Player (czyta także napisy). FFdshow to
    > niepotrzebna kobyła. Wystarczy "codec 8.3" - zawiera wszystko co potrzebne.

    Ten który wisiał kiedyś (już zablokowany - niech zgadnę dlaczego :> na
    http://www.m5studio.internetdsl.pl

    Życzę szczęścia, zwłaszcza z zawartym tam kodekiem DivX 6.x i tuż obok
    crack oraz płatny CoreAVC do wideo i audio.

    BTW:
    Promowanie CUDA robi się co najmniej dziwne. Autorzy CoreAVC wzbraniają
    się przed wykorzystaniem jakiejkolwiek akceleracji wideo zawartej w
    praktycznie wszystkich GPU od lat, ...ale korzystają do obliczeń
    "w software" biblioteki CUDA dostępne tylko na kartach jednego
    producenta i to od rodziny GF8 w górę z zainstalowanymi w systemie
    odpowiednimi bibliotekami. Dziwne to, ale nie od dziś pieniądz rządzi
    światem, a nVidia nie skąpi grosza na promowanie CUDA.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938