  • 1. Data: 2015-08-04 21:12:20
    Temat: niedocierajace swiadomosci sms
    Od: "anula" <a...@w...pl>

    Pomóżcie, co to może być i o co chodzi?
    Mam telefon w Plusie na abonament, czasami miałam problemy z
    niedocierającymi do mnie wiadomościami sms, jednak jakoś to znosiłam.
    Niedawno wymieniłam aparat na nowy, przy okazji dostałam też nową kartę
    sim, gdyż stara była innego rozmiaru niż slot w nowej słuchawce.
    Problem niestety znów się pojawił i co jakiś czas nie dochodzą do mnie
    wiadomości od znajomych, którzy mają je u siebie jako wysłane i dostają
    nawet raporty doręczeń! Nie ma tu żadnej reguły która wiadomość i kiedy
    nie dojdzie, po prostu tak się dzieje. Oczywiście dzwoniłam już na
    infolinię, zresetowali jakieś ustawienia i kazali po 15minut wyłączyć i
    włączyć telefon, to niestety nie pomogło i dziś znów nie dostałam paru
    ważnych smsów. Co zrobić??? Zdesperowana

  • 2. Data: 2015-08-05 17:30:57
    Temat: Re: niedocierajace wiadomosci sms
    Od: BumziBumzi <b...@b...biba.bum.bum.kack.net>

    anula wrote:
    > ważnych smsów. Co zrobić??? Zdesperowana

    tak jak ten: http://tinyurl.com/nab2aav ...

    ja mieszkam w kraju trzeciego swiata, takie
    starocie sprzed epoki kamienia lupanego jak
    sms docieraja wszystkie, ale ja uzywam inne
    srodki komunikacja; te "na czasie"... ... .

    dziecino, nic nie zrobisz DZIADEM jest twoj
    "dostawca" telelipy... fino...

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ http://tinyurl.com/ogqzgdg _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

  • 3. Data: 2015-08-05 18:07:19
    Temat: Re: niedocierajace swiadomosci sms
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 04.08.2015 o 21:12, anula pisze:
> [...]
    > włączyć telefon, to niestety nie pomogło i dziś znów nie dostałam paru
    > ważnych smsów. Co zrobić??? Zdesperowana

    Miałem to samo w Plusie.
    W koleżanki telefonie w punkcie Plusa pogmerali w telefonie
    i sms'y dochodzą.
    Wniosek:
    1. przejdź się z telefonem do punktu Plusa.
    2. Złoż reklamację i naciskaj...

    Jarek

  • 4. Data: 2015-08-06 13:00:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "anula" 55c10e97$0$8366$6...@n...neostrada.pl

    > ważnych smsów. Co zrobić??? Zdesperowana

    Przenieść numer do innego OPa?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-08-06 18:36:45
    Od: BumziBumzi <b...@b...biba.bum.bum.kack.net>

    kern wrote:
    > W koleżanki telefonie w punkcie (DZIADA) pogmerali w telefonie
    > i sms'y dochodzą.

    co ty tu za banialuki rozsiewasz!? moze jej w dupie pogrzebali..

    kazdy teleDZIAD hochstapler; prowadzi takie same chujki-zagrywki
    aby siebie oczyscic od winy, udaje ze wina lezy w teleBarachle a
    nie u nich samych telePARCHOW ZLODZIEJI!

    na przyszlosc nie rob z siebie teleBARANA (przed calym swiatem).

    ------------------ http://tinyurl.com/nhwunjh ------------------

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

  • 6. Data: 2015-12-09 03:36:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kern" mptcbp$907$...@n...news.atman.pl

    > 2. Złoż reklamację i naciskaj...

    Co wówczas, gdy telefon jest dotykowy? ;)

    [wielu chciało to napisać, ale niewielu ;) zdobyło
    się na odwagę napisania tej właśnie/akurat głupoty!]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'