  • 31. Data: 2013-08-17 20:15:09
    Temat: Re: no to sie chwale
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 18:28:34 +0200, m...@i...pl napisał(a):

    > To auto ma 11 miesięcy i jest z Ex-AG.
    >
    > "Ex-AG czyli samochody pofabryczne, samochody
    > bezpośrednio pochodzące z niemieckiej fabryki BMW AG. "
    > A takie auta zawsze mają bardzo bogate wyposażenie.
    > Gwarancje mam przedłużoną o 12 miesięcy.

    Co znaczy pofabryczne ? Zarzad nimi po fabyce jezdzil,
    czy fabyka testowala przez 100kkm ?

    > Nie było rejestrowane w RP.

    A w Niemczech bylo ?

    J.

  • 32. Data: 2013-08-17 20:27:34
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 15:49:52 +0200, hisjusz napisał(a):

    > Gdzie?

    Po ulicy.
    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

  • 33. Data: 2013-08-17 20:42:43
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-17 18:28, m...@i...pl pisze:

> [...]
    > będzie leasing. Zamówienie podpisane, zaliczka zapłacona.
    >
    > I we wspomnianym komisie stało nie całe 24 godziny.

    Geeez.. proforma dokuczam, bo ci zazdroszcze ;)

  • 34. Data: 2013-08-17 20:58:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    weeee BMW w kombi? :)

  • 35. Data: 2013-08-17 21:06:50
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/17/2013 08:15 PM, J.F. wrote:

    > Co znaczy pofabryczne ? Zarzad nimi po fabyce jezdzil,
    > czy fabyka testowala przez 100kkm ?

    > A w Niemczech bylo ?
    >

    > J.

    Było i ma 24kkm zrobione. E60 535d które miałem też było Ex-AG,
    miało przejebane 18 kkm jak je brałem i też było dobrze skonfigurowane.
    Tyle, że wtedy nie dali mi 2 lat gwarancj jak na nowe (BMW Olszowiec)
    tylko 8 miesięcy. Smorawiński się postarał i dali przedłużoną gwarancje
    o rok.

  • 36. Data: 2013-08-17 21:07:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/17/2013 08:58 PM, Marek Dyjor wrote:

    > weeee BMW w kombi? :)

    No wiem - dramat.

  • 37. Data: 2013-08-17 21:19:31
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    m...@i...pl wrote:

    > No wiem - dramat.

    Ale nie miesci sie w etosie karka, wiec na plus. ;)

    --
    Deflegmator

  • 38. Data: 2013-08-17 22:02:53
    Od: Weko <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 20:52, m...@i...pl pisze:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    ile ten karawan?
    a trumna na wyposażeniu?

  • 39. Data: 2013-08-17 22:39:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Deflegmator wrote:

    > Ale nie miesci sie w etosie karka, wiec na plus. ;)

    ha ha ha :)

  • 40. Data: 2013-08-17 22:41:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    Tak calkiem BTW

    to mnie sie to zdjecie powiekszone otworzylo i pierwsze co zobaczylem to te
    bagazówke na drugim planie :)