  • 41. Data: 2013-08-18 01:46:41
    Temat: Re: no to sie chwale
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.08.2013 20:52, m...@i...pl pisze:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    O nie, BMW

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 42. Data: 2013-08-18 02:38:48
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/17/2013 9:43 AM, m...@i...pl wrote:

    > 525d w F10/F11 ma 2 litry a nie 3
    >
    > a co do tego jaki blok silnika jest w jakim bmw odsyłąm do www.realoem.com

    oj, no nie trafiłem ;)
    czyli samochód będzie do zwykłej codziennej bezawaryjnej jazdy ?

  • 43. Data: 2013-08-20 21:24:44
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-17 15:49, hisjusz pisze:

    > Gdzie?

    W Gdańsku. Zrobię foto.

  • 44. Data: 2013-08-20 21:29:09
    Od: Szklana <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-08-16 20:52, m...@i...pl pisze:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    Poka fakture misiÓ :D

    --
    Żubrówka Biała leczy zawała

  • 45. Data: 2013-08-23 23:12:00
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/16/2013 8:52 PM, m...@i...pl wrote:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    No nadrobiłem mój błąd z silnikami :) !

    pożyczałem auto na kilka dni,
    Citroena C5 Hydro nie mieli :( (choć go sobie kurde wyklikałem !!)
    - ale... trafił się dokładnie twój silnik w BMW3 F30 to wziąłem 320d :)

    http://oi43.tinypic.com/ra6c1c.jpg
    http://oi42.tinypic.com/20axovc.jpg

    Z zewnątrz nie mam fotki ale tak wygląda:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    5/59/BMW_328i_F30_2012_vl_2.jpg/800px-BMW_328i_F30_2
    012_vl_2.jpg

    i powiem tak - spokojnie da się jeździć z tym silnikiem,
    ale to F30 było więc lekkie i koło 23kkm najechanych.

    Fajne wyposażenie już pakują do średniego wypasu trójki:
    -ciągły dostęp do netu, duży ekran, GPS
    -HUD
    -kamera czytająca znaki i inne duperele
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -klimatronik 2 strefy, z czujnikiem czystości
    -adaptacyjne bixenony
    -asystent zmiany pasa i trzęsienie kierownicą przy najazdach na linię
    -automat 8 biegów
    -tempomat, ale nie aktywny
    -trakcje, tryby sportowe
    -Start/Stop
    -czujniki deszczu, zmierzchu itp...

    Dziwne że logika menu taka sama jak 18 lat wcześniej tylko teraz
    więcej kolorków niż 256 (lub 64) i animowane płynnie ;)

    Generalnie silnik daje radę do spokojnej jazdy, tylko "buda"
    do dupy :( nie nadaje się do jazdy ponad 150km/h, dobiłem do
    200km/h i tak chwilę jechałem, ale nie "klei się do drogi"
    jak francuskie. Ekonomicznością przegrywa z Opel Meriva 1.6 PB.
    wyciszenie auta do dupy i słychać klekot ostro. aczkolwiek
    aerodynamika dobra jeśli chodzi o głośność przy 200km/h.

    ok, tyle - F10 pewnie sporo lepsze :)
    a i po 23kkm auto wyglądało "jak nowe" w środku.

  • 46. Data: 2013-08-23 23:56:41
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    ?

    --

    signature

  • 47. Data: 2013-08-24 08:49:13
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-23 23:12, _Michał pisze:
    > Ekonomicznością przegrywa z Opel Meriva 1.6 PB.

    hmm... to mnie zaciekawiło - 1.6PB pali mniej niż 2.0d? przy jakiej
    prędkości?

    Łukasz

  • 48. Data: 2013-08-24 14:54:51
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/24/2013 8:49 AM, ddddddd wrote:

    > hmm... to mnie zaciekawiło - 1.6PB pali mniej niż 2.0d? przy jakiej
    > prędkości?

    faktycznie - z raportów BMW pali odrobinkę (litr) mniej (ma start/stop)

    wydawało mi się że meriva 1.6 jak jeździłem jakiś (długi) czas temu
    to miałem spalanie koło 6l a w bmw mi wyszło 6.7l/100.
    tylko meriva vmaxa miała do ~160km/h ;) (chyba ze to był 1.4 a nie 1.6)

    co do prędkości:
    -ha trzeba było popatrzeć, mam wrażenie że przy 200km/h to
    koło 13 paliło, ale mogę się mylić bo nie przyglądałem się
    bardzo.

    Za to każde depnięcie do końca przy małej prędkości i tak
    robiło spalanie poza skalę (poza 20l/100) - czyli normalnie :)
    po mieście wychodziło 6.2litra.

    za to odpuszczenie gazu przesuwało wskaźnik spalania w stronę...
    ładowania akumulatora ;) (na błękitne pole) lol

    czy to hamowanie regeneracyjne alternatorem w dieslu ;) ?

  • 49. Data: 2013-08-25 08:29:56
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-24 14:54, _Michał pisze:

    > co do prędkości:
    > -ha trzeba było popatrzeć, mam wrażenie że przy 200km/h to
    > koło 13 paliło, ale mogę się mylić bo nie przyglądałem się
    > bardzo.

    nie sądzę by brało to więcej niż stary 3.0d, więc raczej koło 10/100
    (choć tak patrząc na ten ekonomizer to można mieć wrażenie większego
    spalania)
    A może paliwo gdzieś uciekało? u mnie ostatnio opaska zaciskająca wężyk
    paliwowy puściła (nowa, bo wymieniałem wężyki) i ekonomizer przy 160km/h
    pokazywał 10/100 zamiast normalnego 8/100 (co mnie zdziwiło bo myślałem
    że to gdzieś za pompą CR jest mierzone, a wężyk puścił przed nią)

    > Za to każde depnięcie do końca przy małej prędkości i tak
    > robiło spalanie poza skalę (poza 20l/100) - czyli normalnie :)

    to normalka, nawet najoszczędniejszy 1.9tdi pokaże ponad 30l/100 przy
    ruszaniu

    > po mieście wychodziło 6.2litra.

    bo nie ma gdzie depnąć :P

    Łukasz

  • 50. Data: 2013-08-25 13:59:34
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/25/2013 8:29 AM, ddddddd wrote:

> [...]
    > pokazywał 10/100 zamiast normalnego 8/100 (co mnie zdziwiło bo myślałem
    > że to gdzieś za pompą CR jest mierzone, a wężyk puścił przed nią)

    Auto wyglądało jak by miało ~0.5 roku, nie sądzę żeby było coś popsute

    za to ciekawi mnie ten wskaźnik ładowania akumulatora, ale ale
    elektrycznego silnika chyba to nie miało ;) albo "KERSa"

    > to normalka, nawet najoszczędniejszy 1.9tdi pokaże ponad 30l/100 przy
    > ruszaniu

    Max jakie robiłem to koło 45 we Francuzach ;)
    a na pełnej "piździe" przy stałej prędkości to 32l/100

    > bo nie ma gdzie depnąć :P

    lol - ale taka prawda :)