  • 1. Data: 2013-04-12 22:54:03
    Temat: Zamknięty zjazd z A4 w Brzesku - którędy jechać na Grybów
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Wybieram się ze śląska do Grybowa w długi weekend majowy. Zamierzałem
    jechać A4 i zjechać w Brzesku i dalej pchać sie na Czchów, Sącz i drogą 28
    do celu. Teraz trzeba by zjechać gdzieś indziej bo własnie zamknęli ulicę
    Leśną w Brzesku i zjazdu nie ma. Stąd pytanie - bo mam złe doświadczenia na
    odcinku Bochnia-Brzesko, który był wiecznie zakorkowany - którędy najlepiej
    zjechać i gdzie będzie dobra droga bez masy dziur?
    1. Z A4 w Bochni - nie wiem, może już wieczny remont starej "4" się
    skończył i można śmiało jechać - dawno nie jechałem tamtędy
    2. W Wierzchosławicach - tam, z kolei zamkięty jest most na 975 i trzeba
    lecieć naokoło, a potem wskoczyć na 977 do Gromnika i Bobową i już prosto
    3. do samego końca A4, minąć Tarnów najpierw po drodze 73, potem wrócić na
    starą czwórkę i już 977 znowu prosto?
    4. jakieś inne propozycje? Którędy radzicie jechać, bo nie chcę stać w
    wielkim korku z małym dzieckiem wrzeszczącym w aucie albo tłuc się po
    dziurach. Mogę ewentualnie zjechać na drogę 28 przez Wadowice i dalej na
    Limanową, ale za nią nie przepadam. Doradźcie coś.

  • 2. Data: 2013-04-13 04:16:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-12 22:54, Piotrek pisze:

    > Leśną w Brzesku i zjazdu nie ma. Stąd pytanie - bo mam złe doświadczenia na
    > odcinku Bochnia-Brzesko, który był wiecznie zakorkowany - którędy najlepiej
    > zjechać i gdzie będzie dobra droga bez masy dziur?

    Teraz nie jest zakorkowany.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90