  • 1. Data: 2010-05-02 15:46:14
    Temat: nokia 2330 classic i karta z blueconnecta
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Mam zamiar pisac pewna aplikacje wjavie ktora wymaga polaczenia z netem, mam
    tel
    nokia clasic 2330 bez simlocka wiec pomyslalem ze tam wsadze karte z
    blueconnecta
    i bede bezstresowo to robil. I pytanei takie, czy jak sie polacze przez gprs
    z netem to pojdzie to na konto
    blueconnecta czy mnie skasuje dodatkowo ? Jezeli da rade przez blueconnecta
    to jakie ustawienia mam
    wybrac w fonie ?

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-05-02 17:20:42
    Temat: Re: nokia 2330 classic i karta z blueconnecta
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-05-2010 o 17:46:14 wspolna-flaszka.pl

    > I pytanei takie, czy jak sie polacze przez gprs z netem to pojdzie to na
    > konto
    > blueconnecta czy mnie skasuje dodatkowo ?

    A co, nie można korzystać z blueconnekta wykorzystując telefon jako modem?
    Jakie dodatkowe kasowanie, o co Ci chodzi?
    Jeżeli blueconnect chodzi po gprsie to nie rozumiem dlaczego ma nie
    chodzić.

    > Jezeli da rade przez blueconnecta to jakie ustawienia mam wybrac w fonie
    > ?

    Ustawienia pewnie standardowe, sprawdź sobie w necie, na stronie Ery.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."