  • 1. Data: 2010-05-01 20:01:21
    Temat: alternatywa dla pc studio samsunga - kontakty??
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    czy ktoś zna jakiś soft, który umożliwi zgranie kontaktów do outlooka? Soft
    samsunga mnie z lekka irytuje:) próbowałem kilku innych, ale nie widzą
    telefonu itp. Zależy mi w zasadzie tylko na synchronizacji z outlookiem.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-05-02 06:45:07
    Temat: Re: alternatywa dla pc studio samsunga - kontakty??
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > samsunga mnie z lekka irytuje:) próbowałem kilku innych, ale nie widzą
    > telefonu itp. Zależy mi w zasadzie tylko na synchronizacji z outlookiem.

    jakiego samsunga? Bo w moim naprzykład jest outlook....
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-05-02 18:16:25
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > jakiego samsunga? Bo w moim naprzykład jest outlook....
    > ToMasz

    No nie ta półka:) u mnie nie ma - 5212,
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2010-05-02 20:56:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michał" napisał:

    > czy ktoś zna jakiś soft, który umożliwi zgranie kontaktów do outlooka?
    > Soft samsunga mnie z lekka irytuje:) próbowałem kilku innych, ale nie
    > widzą telefonu itp.

    Też szukałem alternatywnego softu do obsługi F480, ale te programy które
    przetestowałem do niczego się nie nadawały.

    > Zależy mi w zasadzie tylko na synchronizacji z outlookiem.

    Akurat do tego celu Samsung PC Studio 3 nadaje się całkiem nieźle, podobnie
    jak New PC Studio. Nie przekłamuje pól, nie robi kaszany z polskich liter
    jak np. Cell Phone Manager. Tego ostatniego zostawiłem do obsługi SMS, bo
    soft Samsunga w ogóle się do tego nie nadaje.

    JoteR

  • 5. Data: 2010-05-03 18:30:17
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

> [...]
    > polskich liter jak np. Cell Phone Manager. Tego ostatniego zostawiłem do
    > obsługi SMS, bo soft Samsunga w ogóle się do tego nie nadaje.

    A czy za pomoca Cell Phone Manager da sie wysylac dlugie smsy - ponad 160
    znakow? Mam Samsunga C5212 i za pomoca New PC Studio max do 160 znakow.

  • 6. Data: 2010-05-03 19:20:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Counter" napisał:

    > A czy za pomoca Cell Phone Manager da sie wysylac dlugie smsy
    > - ponad 160 znakow? Mam Samsunga C5212 i za pomoca New PC
    > Studio max do 160 znakow.

    Właśnie tylko i wyłącznie z tego względu go zostawiłem, bo do niczego innego
    się nie nadaje a w dodatku jest płatny. Podkreślam - do wysyłania, bo nie
    potrafi np. ściągnąć i odczytać SMS-ów z pamięci telefonu (przynajmniej
    mojego - czyta tylko z karty SIM).

    JoteR

  • 7. Data: 2010-05-09 20:59:19
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

> [...]
    > bo nie potrafi np. ściągnąć i odczytać SMS-ów z pamięci telefonu
    > (przynajmniej mojego - czyta tylko z karty SIM).

    Przetestowale proponowany przez Ciebie program Cell Phone Manager
    polaczylem go z Samsungiem C5212 i okazalo sie ze nie wysyla dlugich smsow,
    jedynie dzieli je na kawalki. Czy u Ciebie tez tak to dziala? A moze trzeba
    pozmieniac cos w konfiguracji programu zeby mozna bylo wysylac dlugie smsy
    jako
    jeden?

  • 8. Data: 2010-05-09 21:18:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Counter" napisał:

> [...]
    > Manager polaczylem go z Samsungiem C5212 i okazalo sie ze
    > nie wysyla dlugich smsow, jedynie dzieli je na kawalki. Czy u Ciebie

    Tak, to oczywiste przy wiadomościach dłuższych niż 160 znaków - przy
    używaniu polskich (i nie tylko) znaków diakrytycznych dłuższych niż 70 - że
    dzieli je na kawałki. Ale przynajmniej pozwala je skomponować, w odróżnieniu
    od programów Samsunga.

    > A moze trzeba pozmieniac cos w konfiguracji programu zeby mozna bylo
    > wysylac dlugie smsy jako jeden?

    To jest niezależne od oprogramowania, wysyłając z telefonu też taki SMS
    zostanie poszatkowany, taki jest standard GSM. W końcu, jak sama nazwa
    wskazuje, ma to być *krótka* wiadomość tekstowa a nie wypracowanie ;-)

    JoteR