  • 1. Data: 2012-03-20 10:26:17
    Temat: nowe hobby
    Od: maciek perz <p...@g...com>

    polecam I Wam,
    i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

    http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

  • 2. Data: 2012-03-20 13:41:32
    Temat: Re: nowe hobby
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 20 Mar 2012 03:26:17 -0700 (PDT), maciek perz

    >polecam I Wam,
    >i oderwijcie się trochę od rzeczywistości
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

    Popieram kolegę.
    http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

  • 3. Data: 2012-03-20 15:27:34
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Popieram kolegę.
    > http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

    ciekawe czy za 25 lat oglądający współczesne teledyski będą mieli takie
    same wrażenie ogromnego ich prymitywizmu jak ja patrząc na ten

  • 4. Data: 2012-03-20 21:28:58
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 20/03/2012 15:27, tryton wrote:

    > ciekawe czy za 25 lat oglądający współczesne teledyski będą mieli takie
    > same wrażenie ogromnego ich prymitywizmu jak ja patrząc na ten

    http://www.schooltube.com/video/0bb8adf3c3e639a2cfb1
    /Rebecca-Black-Friday-OFFICIAL-VIDEO

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-03-20 22:22:11
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >polecam I Wam,
    >i oderwijcie się trochę od rzeczywistości
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

    nie ta grupa :)
    Ale fakt czadzior, gorzej jak posklada nisko nad ziemia :).

    Buniek

  • 6. Data: 2012-03-20 22:38:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tryton" <d...@o...pl> wrote in message

    > ciekawe czy za 25 lat oglądający współczesne teledyski będą mieli takie
    > same wrażenie ogromnego ich prymitywizmu jak ja patrząc na ten

    A skąd pewność ze za 25 lat ktoś jeszcze będzie oglądał jakieś teledyski? :)

  • 7. Data: 2012-03-21 07:12:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-20 23:38, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A skąd pewność ze za 25 lat ktoś jeszcze będzie oglądał jakieś
    > teledyski? :)

    Dokładnie :) - muzyka umrze zabita przez piratów ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2012-03-21 16:48:48
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "maciek perz" <p...@g...com> napisał

    Na wszystkie grupy to wrzuciles, czy wybrales tylko te, ktore ja czytuje od
    czasu do czasu ?
    ::f::

  • 9. Data: 2012-03-21 17:46:04
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Glajty przerabiałem - ale to mi sie bardziej podoba...
    http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k

  • 10. Data: 2012-03-21 17:59:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 21 Mar 2012 16:48:48 +0100, "::-::dysmorfofob::-::"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Na wszystkie grupy to wrzuciles, czy wybrales tylko te, ktore ja czytuje od
    >czasu do czasu ?

    Gugiel pokazuje: pl.sci.elektronika, pl.sci.psychologia,
    pl.misc.samochody, pl.soc.religia i pl.pregierz. Znaczy, tytułowym
    nowym hobby najwyraźniej jest spam.