  • 1. Data: 2009-04-15 11:19:49
    Temat: nvidia: pasywna i tania?
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Zamierzam kupić jakąś tanią kartę graficzną koniecznie nvidii i chłodzoną
    pasywnie. Myślałem o 9400GT asusa
    http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/GeForce_wi
    th_CUDA_9400_GT_Asus_Silent_512MB_HDMI__DVI_PCI_E__D
    DR2_Lowprofile/pelny,id,59963/
    (Wiem, że wydajność tego jest słaba ale nie jest to dla mnie
    najistotniejsze).Co o tym wyborze sądzicie? Czy w porównywalnej
    cenie (do ~250zł) znajdę coś lepszego?

  • 2. Data: 2009-04-15 17:33:05
    Temat: Re: nvidia: pasywna i tania?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    rmrmg pisze:
> [...]
    > (Wiem, że wydajność tego jest słaba ale nie jest to dla mnie
    > najistotniejsze).Co o tym wyborze sądzicie? Czy w porównywalnej

    Np.
    http://allegro.pl/item602854056_gygabyte_gf8600gt_25
    6mb_gddr3_128bit_1_4ns_gra_nw2.html

    Choc radeon 3850 bylby duzo lepszym wyborem.