  • 1. Data: 2009-04-14 09:40:47
    Temat: Apel - kupujmy AMD i ATI
    Od: "Spili" <s...@n...ciacho.pl>

    Hej,

    Taki mały apel...

    Wspierajmy AMD i ATI.
    Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

    Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)
    I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
    górę...

    Właśnie odświeżam swoją konfigurację i inwestuje w Phenoma i Radeona...

    I ATI i AMD nie są złymi produktami a te klika klatek mniej w grze... :)
    To zupełnie nieważne czy mamy w grze 90 FPS czy 100 FPS...

    Nie wiem jak to się przekłada w działanie jakichś aplikacji
    obliczeniowych...

    Tak więc...
    Popatrzmy w swoją przyszłość...
    W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    :)

    Pozdrawiam,
    Marcin,

  • 2. Data: 2009-04-14 16:38:35
    Temat: Re: Apel - kupujmy AMD i ATI
    Od: ant <a...@n...tld>

    Spili wrote:
    > Tak więc...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Jak ati wypuści stery z ludzką twarzą, tak jak te NVidii
    pod linuksa, to może wtedy, a teraz, to nie dziękuję.

  • 3. Data: 2009-04-14 16:53:25
    Od: "Spili" <s...@f...ciachto.pl>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości

    > Jak ati wypuści stery z ludzką twarzą, tak jak te NVidii
    > pod linuksa, to może wtedy, a teraz, to nie dziękuję.

    Póki co używam do starego radeonka sterowników Omega zamiast CCC...

  • 4. Data: 2009-04-14 16:58:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.04.2009 18:38, ant pisze:
    > Jak ati wypuści stery z ludzką twarzą, tak jak te NVidii
    > pod linuksa, to może wtedy, a teraz, to nie dziękuję.

    ATI/AMD i nVidia *nie powinny* wypuszczać sterowników do
    Linuksa.

    Wystarczyłoby, żeby firmy te wypuściły *specyfikację* umoż-
    liwiającą stworzenie sterowników open source. Bo tylko takie
    sterowniki będą wystarczająco stabilne i zgodne ze wszyst-
    kimi nowo wychodzącymi wersjami jądra i Xów.

    Wystarczy zresztą zobaczyć jak stabilne i szybkie są otwarte
    sterowniki do starych kart ATI w porównaniu z dostępnymi dla
    nich sterownikami zamkniętymi. Zresztą dla układów nVidii też
    są pisane otwarte sterowniki (na bazie analizy kodu sterow-
    ników zamkniętych).

    To samo zresztą tyczy się *wszystkich* systemów operacyjnych.
    Zawsze znajdzie się jakiś zapaleniec, który w wolny weekend
    napisze sterowniki do najnowszego GeForce działające pod
    Windows 3.1. Byle miał specyfikację.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-04-14 18:13:35
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-14 11:40, Użytkownik Spili napisał:

    > Tak więc...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Ja tam wole kupić to co jest dla mnie lepsze.
    Ale też popieram, wydawajcie swoje pieniądze żeby zrobić
    dobrze komuś innemu. Wasze pieniądze wasz wybór.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-14 18:35:33
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Spili"
> [...]
    >
    > Tak więc...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Bzdura!
    Jak wiekszość zacznie kupować ati, to ati zdrożeje, a co za tym idzie nvidia
    też.
    Kupiłem ostatnio 2 grafy ati, bo były trochę tańsze, ale ciagle mi się coś w
    jednej kaszani.

    --
    LeP

  • 7. Data: 2009-04-14 18:35:39
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.04.2009 20:13, RadoslawF pisze:
    > Ja tam wole kupić to co jest dla mnie lepsze.

    Trochę krótkodystansowe myślenie, nieprawdaż?

    Za dużo dzisiaj myślenia tylko o indywidualnych oszczędnoś-
    ciach, a za mało o globalnej ekonomii. Tak w przypadku osób
    prywatnych, jak i w świecie biznesu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2009-04-14 18:56:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Trochę krótkodystansowe myślenie, nieprawdaż?
    >
    > Za dużo dzisiaj myślenia tylko o indywidualnych oszczędnoś-
    > ciach, a za mało o globalnej ekonomii. Tak w przypadku osób
    > prywatnych, jak i w świecie biznesu.

    To zostań prezydentem albo premierem albo Bardzo Waznym Biznesmenem a nie
    wypisuj pierdoł jak znudzony konsument puszczający wiatry przed monitorem
    komputera bo jest przeżarty jajkami i szynką z antybiotykami...

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-04-14 19:31:38
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    Radosław Sokół <2...@g...one.pl> napisał:

    [...]
> [...]
    > sterowniki będą wystarczająco stabilne i zgodne ze wszyst-
    > kimi nowo wychodzącymi wersjami jądra i Xów.

    Taaa... piękna teoria. AMD wypuściło specyfikację i co? Masz czas czekać
    5 lat aż ktoś zdolny takie sterowniki napisze? I nawet jeśli napisze,
    to pokryje z 80% funkcjonalności? W tym czasie wyjdzie 10 generacji
    nowych kart. A gdy ja chcę niestandardowe tryby, hdmi, pełne wsparcie
    dla OpenGL i sto innych rzeczy, to co wtedy?

    Nie ma czasu czekać, kupując kartę chciałbym mieć sterowniki od razu, to
    źle? Dlatego pod Linuksa kupuję Nvidię i jak na razie nie przejechałem
    się. Mam nadzieję, że do czasu aż dobre sterowniki dla kart AMD
    powstaną... trzymam kciuki ale to jeszcze lata...

    Sterowniki Nvidii naprawdę działają, wszystko czego potrzebuję jest
    obsługiwane, a ostatnio wypuszczają nawet nowe wersje beta co dwa, trzy
    tygodnie. Mowy nie ma abym kupował ATI pod Linuksa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 814915641s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 10. Data: 2009-04-14 21:26:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Radosław Sokół wrote:

> [...]
    > Zawsze znajdzie się jakiś zapaleniec, który w wolny weekend
    > napisze sterowniki do najnowszego GeForce działające pod

    No to masz co poczytać:
    http://wiki.x.org/wiki/radeonhd
    otwarte i wspierane dokumentacja przez ATI :P

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj