  • 21. Data: 2013-11-26 23:27:05
    Temat: Re: obowiazkowe zimowki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l734ea$l7n$...@n...news.atman.pl...

    > Tak jak juz ktos tu pisal (OIDP to WildS) a jak taka ciezarowka jedzie
    > gdzies gdzie jest cieplo, to ma po drodze zmieniac?

    Zimowe nie kończą się w 1 dzień, więc jeśli ma gdzieś mieć niedostosowane,
    to niech sobie ma tam gdzie ciepło.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 22. Data: 2013-11-26 23:38:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 23:25:46 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Pomogą, przynajmniej wtedy, gdy inne auta również jadą.

    No nie, ty masz 60% nacisku na os napedzana, oni jakies 20%.

    J.

  • 23. Data: 2013-11-26 23:52:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 23:27:05 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Chyba nie wiesz ile kosztują opony do TIRa.

  • 24. Data: 2013-11-27 00:12:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-26, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Zmień pracę na taka gdzie nie biją i nie opisuj własnych doświadczeń.

    A gdzie ja napisalem, ze mnie bija? Dobrze sie czujesz czy nie domagasz jak
    zwykle?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-11-27 00:14:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-26, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Zimowe nie kończą się w 1 dzień, więc jeśli ma gdzieś mieć niedostosowane,
    > to niech sobie ma tam gdzie ciepło.

    No oczywiscie... Tyle ze ciezarowka jezdzi na okraglo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2013-11-27 00:28:08
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-11-27 00:12, AZ pisze:

    > A gdzie ja napisalem, ze mnie bija? Dobrze sie czujesz czy nie domagasz jak
    > zwykle?

    No napisałeś o kieracie i batach od pana.
    Chyba znasz to z własnego doświadczenia.

    JK

  • 27. Data: 2013-11-27 00:28:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 21:39:22 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
    > Tak jak juz ktos tu pisal (OIDP to WildS) a jak taka ciezarowka jedzie
    > gdzies gdzie jest cieplo, to ma po drodze zmieniac?

    Chyba lepiej jechac na zimowkach w umiarkowanej temperaturze (bo
    upalow teraz nie ma) niz dowiezc ladunek do rowu, albo czekac az sie
    zima skonczy :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-11-27 00:48:53
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 27 listopada 2013 00:28:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Chyba lepiej jechac na zimowkach w umiarkowanej temperaturze (bo
    >
    > upalow teraz nie ma) niz dowiezc ladunek do rowu, albo czekac az sie

    Nie znasz się na ciężarówkach to po co wymyślasz dziwne teorie. W Polsce nie wolno
    używać opon a kolcami na lód. Tam był lód a nie śnieg. Polali solanką i się
    rozpuścił. Ciężarówki jeżdżą na oponach które w osobowych można nazwać
    wielosezonowymi. Im śnieg nie straszny. Zimowe do ciężarówek to Syberia a nie Polska.

  • 29. Data: 2013-11-27 01:01:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Tak jak juz ktos tu pisal (OIDP to WildS) a jak taka ciezarowka jedzie
    > gdzies gdzie jest cieplo, to ma po drodze zmieniac?

    Tak na prawdę każdy ma w ciężarówce łańcuchy.

    No ale akurat ten podjazd na obwodnicy jest naprawdę strony, w dodatku
    jakiś taki mikroklimat że tam jest pierwsze miejsce gdzie się lód pojawia.

    No ale nikomu nie chce się zatrzymać i zakładać łańcuchów, nawet jak
    sytuacja jest już ciężka i wiadomo o tym doskonale z CB, no bo "może mi się
    uda".

    Nawet jak jeden stoi, to reszta też "może się uda" i omija drugim pasem -
    za chwilę stoi już dwóch obok siebie.
    Tam jest jeszcze trzeci pas, no ale zazwyczaj najbardziej śliski (najmniej
    wyjeżdżony), więc potrzebny jest trzeci "może mi się uda" i stoją sobie już
    obok siebie trzy ciężarówki (za nimi kolejne) - dobrze jak tylko staną, a
    nie się zsuwają naczepami z drogi.
    Wtedy przypomina to raczej "ale urwał" niż reklamę z Van Dammem :)

    Muszą przyjechać służby, posypać wszędzie piach i sól łopatami i wtedy
    powoli można odkorkowywać.

  • 30. Data: 2013-11-27 09:13:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-26, JK <j...@i...pl> wrote:

    > No napisałeś o kieracie i batach od pana.
    > Chyba znasz to z własnego doświadczenia.

    Nie fantazjuj juz wiecej...

    --
    Artur
    ZZR 1200