  • 1. Data: 2010-05-25 13:42:29
    Temat: od TL-a do PM-a :-)
    Od: Samuray-X <f...@o...pl>

    Hej!

    Jestem obecnie Team Leaderem małego projektu.
    Niestety warunki finansowe mnie odrobinę deprymują, dlatego firma
    zdecydowała że musi mnie zmotywować awansami ;-)
    Chcą zrobić ze mnie Project Managera, tylko ze jest problem bo nie mam
    żadnego formalnego wykształcenia w tym kierunku.
    Firma zaproponowała, ze będzie sponsorem szkoleń lub studiów
    podyplomowych, abym nadrobił te braki.

    Najbardziej mnie interesuje prowadzenie projektów w metodologiach
    agile'owych.

    Jeżeli macie jakieś pomysły to z chęcią o nich przeczytam.

    pozdr