  • 1. Data: 2014-05-06 22:44:03
    Temat: odechciewa się zapierdalać
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://www.forumsamochodowe.pl/uwaga-wypadek-vt39811
    .htm

  • 2. Data: 2014-05-06 23:54:23
    Temat: Re: odechciewa się zapierdalać
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-05-06 22:44, hisjusz pisze:
    > http://www.forumsamochodowe.pl/uwaga-wypadek-vt39811
    .htm

    Nie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-05-07 09:20:52
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-05-06 22:44, hisjusz pisze:
    > http://www.forumsamochodowe.pl/uwaga-wypadek-vt39811
    .htm

    naturalna selekcja, tak musi być bo inaczej już byśmy się zadeptali

  • 4. Data: 2014-05-07 10:06:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > naturalna selekcja, tak musi być bo inaczej już byśmy się zadeptali

    To nie jest naturalna selekcja, moze selekcja, ale z pewnoscia nie
    naturalna. Jesli jedziesz spokojnie z rodzinka i dostajesz strzal od
    sunacej bokiem naczepy ciagnika siodlowego, albo wali w Ciebie napity
    miszcz, to chyba niefajnie.
    Nie mialbym nic przeciwko drzewom przy drogach, gdyby rozp* sie na nich
    wylacznie napite miszcze. Niestety czesto jest wiecej ofiar.
    BTW ok 3000 zabitych na drogach nie wplywa specjalnie na populacje i na
    mozliwosc "zadeptania sie".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-05-07 11:37:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-06 22:44, hisjusz wrote:

    > http://www.forumsamochodowe.pl/uwaga-wypadek-vt39811
    .htm

    "Zgineło pięcioro ludzi - trzy dziewczyny po 16 lat i dwóch chłopaków w
    wieku 20 i 21 lat. Samochodem jechało 6 osób."

    "W wyniku tego zdarzenia kierujący clio , 29- letni mieszkaniec gminy
    Ostrzeszów poniósł śmierć na miejscu. Sześcioro dzieci, które przewożone
    były w tym samochodzie trafiły do ostrowskiego szpitala. Stan 4
    określono jako ciężki."

    a potem sie dziwic, ze w indiach ludzie jezdza koleja na dachu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-05-07 11:59:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości
    .htm
    >naturalna selekcja, tak musi być bo inaczej już byśmy się zadeptali

    Nie zauwazyles ze przyrost naturalny mamy ujemny ?
    Cywilizacja, kariera, wygoda - no i dzieci sie nie chce..

    J.

  • 7. Data: 2014-05-07 14:57:44
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-07 11:37, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > określono jako ciężki."
    >
    > a potem sie dziwic, ze w indiach ludzie jezdza koleja na dachu.

    Rozwiń proszę swoją myśl.

  • 8. Data: 2014-05-07 14:59:35
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-05-06 22:44, hisjusz pisze:
    > http://www.forumsamochodowe.pl/uwaga-wypadek-vt39811
    .htm

    Ludzie szukają tu minivanów bo mają 3 dzieci, a tu proszę - w małym clio
    zmieści się sześcioro...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-07 15:18:36
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-07 14:59, Miroo pisze:
    .htm

    > Ludzie szukają tu minivanów bo mają 3 dzieci, a tu proszę - w małym clio
    > zmieści się sześcioro...
    >
    > Pozdrawiam

    No tak tylko komfort i bezpieczeństwo inne.

  • 10. Data: 2014-05-07 15:32:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-07 14:57, hisjusz wrote:

    > Rozwiń proszę swoją myśl.

    Ze szczegolnie na naszej prowincji rozwoj cywilizacyjny
    bywa zatrwazajaco opozniony.

    --

    memento lorem ipsum