eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmodzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange › odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 25 Aug 2014 11:19:07 -0700 (PDT)
    Subject: odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange
    From: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    Od kilku lat używałem niezarejestrowanej SIM sieci Orange

    ściślej: była zarejestrowana na orange.pl, ale nigdy nie
    została dla niej wypełniona papierowa karta rejestracyjna

    Ostatnio chcąc włożyć tę kartę do nowszego telefonu
    niefachowo pociąłem ją nożyczkami, teraz żaden telefon
    jej nie rozpoznaje, a w salonie odmówiono mi wymiany
    i lub rejestracji karty bo nie umiałem podać nr seryjnego
    tejże karty (nr seryjny znajdował się w tej części karty,
    która została ucięta nożyczkami)

    czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
    tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?