  • 1. Data: 2014-08-25 20:19:07
    Temat: odzyskanie kodu PUK lub nr karty SIM dla konkretnego nr Orange
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    Od kilku lat używałem niezarejestrowanej SIM sieci Orange

    ściślej: była zarejestrowana na orange.pl, ale nigdy nie
    została dla niej wypełniona papierowa karta rejestracyjna

    Ostatnio chcąc włożyć tę kartę do nowszego telefonu
    niefachowo pociąłem ją nożyczkami, teraz żaden telefon
    jej nie rozpoznaje, a w salonie odmówiono mi wymiany
    i lub rejestracji karty bo nie umiałem podać nr seryjnego
    tejże karty (nr seryjny znajdował się w tej części karty,
    która została ucięta nożyczkami)

    czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
    tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?

  • 2. Data: 2014-08-25 21:38:12
    Od: NICE <j...@k...kom>

    W dniu 25.08.2014, 20:19, zarząd komplementariusza pisze:
> [...]
    > która została ucięta nożyczkami)
    >
    > czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
    > tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?

    jesli istnieje jakakolwiek mozliwosc zalogowania sie do konta tej karty
    z poziomu www w orange to jestes w domu. Jesli zniszczyles karte nie
    zarejestrowana w zaden sposob jestes w przyslowiowej dupie . Ja
    przycinalem kiedys karte do ajfona z play i skonczylo sie nowym numerem
    prepaid

    Pawel

  • 3. Data: 2014-08-25 21:48:55
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > jesli istnieje jakakolwiek mozliwosc zalogowania sie do konta tej karty
    > z poziomu www w orange to jestes w domu.

    owszem, potrafię się zalogować do konta tej karty na orange.pl

    proszę o instrukcję co powinienem zrobić

  • 4. Data: 2014-08-26 01:40:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" b...@g...co

    : czy istnieje jakakolwiek możliwość zarejstrowania teraz
    : tej karty na mnie, ewentualnie ustalenia jej PUK?

    Była o tym mowa na tej grupie przed paroma miesiącami -- ponoć
    można udowodnić swoje prawa do takiej karty choćby poprzez
    podanie historii doładowań czy ostatnich rozmów.

    Wątek

    Przenoszenie numeru.

    z maja tego roku.

    --