  • 1. Data: 2011-03-12 20:21:59
    Temat: omijajcie ten hotel
    Od: "sgarnek" <g...@w...pl>

    www.hotel.ostrowmaz.com
    banda skurwysynow - zarezerwowalem nocleg i w nocy pocalowalem klamke
    pozniej przez 2 dni nie moglem sie do nich dodzwonic
    zamknietego parkingu na samochod dostawczy tez nie posiadaja

  • 2. Data: 2011-03-13 10:33:07
    Temat: Re: omijajcie ten hotel
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-12 20:21, sgarnek pisze:
> [...]
    > pozniej przez 2 dni nie moglem sie do nich dodzwonic
    > zamknietego parkingu na samochod dostawczy tez nie posiadaja

    o kurwa, ale mają ceny z kosmosu:)
    za takie warunki to max 25-30zł za osobe

  • 3. Data: 2011-03-13 10:52:12
    Temat: [OT] omijajcie ten hotel
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-12 20:21, sgarnek pisze:
    > banda skurwysynow - zarezerwowalem nocleg i w nocy pocalowalem klamke
    A przy rezerwacji poinformowałeś, że przyjedziesz w nocy?

    > pozniej przez 2 dni nie moglem sie do nich dodzwonic
    > zamknietego parkingu na samochod dostawczy tez nie posiadaja
    A przy rezerwacji pytałeś o taki parking?

    Tak w ogóle to nie hotel tylko pensjonat. A nawet w hotelach zakładają,
    że zameldujesz się najpóźniej o 18 i jeżeli planujesz przyjechać później
    wypada o tym poinformować (przynajmniej ja tak zawsze miałem). Zamknięte
    parkingi też nie są standardem.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 4. Data: 2011-03-13 10:52:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 10:33:07 +0100, Gryngol <g...@o...pl> wrote:

    >o kurwa, ale mają ceny z kosmosu:)
    >za takie warunki to max 25-30zł za osobe

    To samo chciałem wczoraj napisać. Standard jak w hotelu turystycznym
    podłej jakości, a ceny wywindowane w górę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-03-13 11:04:39
    Temat: Re: [OT] omijajcie ten hotel
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 10:52:12 +0100, Marcin Kiciński wrote:
    >Tak w ogóle to nie hotel tylko pensjonat. A nawet w hotelach zakładają,
    >że zameldujesz się najpóźniej o 18 i jeżeli planujesz przyjechać później
    >wypada o tym poinformować (przynajmniej ja tak zawsze miałem).

    Zalezy. Chyba tylko w Krakowie sie spotkalem z tym ze "rezerwacja jest
    do 18-tej, potem wchodzi nastepny klient z listy oczekiwania".

    Ale zawsze warto potwierdzic i sie upewnic.

    J.

  • 6. Data: 2011-03-13 11:54:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Zalezy. Chyba tylko w Krakowie sie spotkalem z tym ze "rezerwacja jest
    > do 18-tej, potem wchodzi nastepny klient z listy oczekiwania".

    Nie, że z listy oczekiwania,
    ale jeżeli się gość nie pojawił,
    to mogą (ale nie muszą) dac pokój niezapowiedzianemu ;-)

    U nas w tej chwili większość rezerwacji jest przez internet
    (płatność przelewem) i rezerwacja jest potwierdzana voucherem,
    tak, że ryzyko dla hotelu jakby mniejsze.
    "Bezkosztowa zmiana lub anulowanie możliwe do godziny 16-tej".

    Niemniej określamy, o której przyjazd,
    a w przypadku mniejszych hoteli często sami wieczorem dzwonią
    czy aby na pewno się przyjedzie
    (żeby ew. recepcjonista mógł iść spać, albo do domu ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-03-13 12:44:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 11:54:34 +0100, J_K_K wrote:

    >Nie, że z listy oczekiwania,
    >ale jeżeli się gość nie pojawił,
    >to mogą (ale nie muszą) dac pokój niezapowiedzianemu ;-)

    Owszem, tylko ze zazwyczaj albo uslyszysz "brak wolnych miejsc" przy
    rezerwacji, albo ten jeden niezapowiedzany nie zajmie ostatniego
    pokoju.
    A w Krakowie to czekala kolejka :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-03-13 12:53:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A w Krakowie to czekala kolejka :-)

    Desperaci ;-)
    Ciekawe - targi jakieś, koncert, czy inny "event" ?

    Pzdr

    JKK