  • 1. Data: 2010-08-11 10:17:41
    Temat: opinie o sklepfotograficzny.pl ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Czy ktoś kupował w www.sklepforograficzny.pl - mają dość dobre ceny.
    Można z czystym sumieniem u nich coś zamówić ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-08-11 10:23:32
    Temat: Re: opinie o sklepfotograficzny.pl ?
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    Nie raz nie dwa.
    Solidny sklep - jak najlepsze doświadczenia.

    Kupować jak jest dobra cena.
    Pozdawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2010-08-11 10:24:29
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    crazy bejbi wrote:
    > Czy ktoś kupował w www.sklepforograficzny.pl - mają dość dobre ceny. Można
    > z czystym sumieniem u nich coś zamówić ?

    Rozumiem, że chodzi Ci o www.sklepfotograficzny.pl, popełniłeś literówkę.
    Osobiście polecam, nie miałem żadnych problemów z zakupem. Sklep ma bardzo
    dobrze zaopatrzoną siedzibę w Krakowie.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 4. Data: 2010-08-11 10:27:02
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Tak, to spoko sklep.
    Czy ceny dobre to już inna bajka ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2010-08-11 11:31:30
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-08-11 12:17, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś kupował w www.sklepforograficzny.pl - mają dość dobre ceny.
    > Można z czystym sumieniem u nich coś zamówić ?

    kupowałem u nich w lipcu torbę Lowepro - szybko, sprawnie, żadnych
    problemów.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 6. Data: 2010-08-11 12:24:39
    Od: sandalwood <s...@w...pl>

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś kupował w www.sklepforograficzny.pl - mają dość dobre ceny.
    > Można z czystym sumieniem u nich coś zamówić ?
    >
    > Wojtek

    ponad rok temu pojechalem do nich (z wawy) po torbe, wrocielem z
    plecakiem, dwoma obiektywami, czterama filtrami, akumulatorami,
    ladowarka, kartami pamieci, dotalem gratis oslone na ekran lcd i spora
    znizke.

    polecam

    sandalwood

  • 7. Data: 2010-08-11 13:21:36
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-08-11 12:17, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś kupował w www.sklepforograficzny.pl - mają dość dobre ceny.
    > Można z czystym sumieniem u nich coś zamówić ?

    dziękuję za opinie. Właśnie u nich zamówiłem D90 ... już dostałem list
    przewozowy (czyli jakaś godzinę po złożeniu zamówienia). Na razie wzorowo.

    Wojtek

  • 8. Data: 2010-08-11 19:12:30
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "sandalwood" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > plecakiem, dwoma obiektywami, czterama filtrami, akumulatorami,
    > ladowarka, kartami pamieci, dotalem gratis oslone na ekran lcd i spora

    Takze polecam. Kupowalem u nich moja pierwsza dSLR, torbe na to, pozniej
    plecak, sporo mniejszego osprzetu.
    Sklep OK.
    Aaaa.. nie nalezy za duzo sie wdawac w rozmowy. Bo sie konczy tak jak
    kolega przede mna opisal. Wchodzisz z zamiarem kupna 1 rzeczy a wychodzisz
    z pakietem ;-)

    Thomas

  • 9. Data: 2010-08-14 08:40:09
    Od: limies <l...@g...com>

    Kupowałem u nich kilkakrotnie, z osobistym odbiorem w krakowie
    Polecam, Leszek