eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[opony] Ucieka powietrze, gumiarze bezsilni? › [opony] Ucieka powietrze, gumiarze bezsilni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.n
    l!border-2.ams.xsnews.nl!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.mixm
    in.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [opony] Ucieka powietrze, gumiarze bezsilni?
    Date: Thu, 15 Nov 2012 23:47:42 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 36
    Message-ID: <k83rea$kq2$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: RJSjMSjdJNf1VUSwBTPzGA.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472534
    [ ukryj nagłówki ]

    Prawie nowe opony Pirelli Pzero, na feldze aluminiowej (fabrycznej,
    oryginalnej, nie jakiś chiński wynalazek z przetopu kaloryferów).
    Po trasie ~500km oraz 1 nocy postoju z jednego z kół uciekło z 3atm do
    1.3atm. Podpompowane kompresorkiem, postój znów ~10h i znów 1.5atm. Znów
    podpompowane do 3.0, postój przez noc - rano 1.5atm. Podpompowane -
    wycieczka do gumiarzy różnych.

    Felga prosta i brak śladów ingerencji sił nieczystych.
    Zaworek (sam wkład) wymieniony. Niestety brak możliwości wymiany
    "kominka" - czujnik ciśnienia zabudowany.
    Na oponie brak śladów jakiegoś przebicia, nacięcia, śruby, gwoździa itp
    tkwiącego w gumie. Gumiarzów trzech - nic nie znalazło.
    Po nadmuchaniu nawet 3.5atm i całe koło pod wodę - zero bąbelków, zero
    widocznych śladów "gdzie ucieka". Po godzinie leżenia pod wodą - dalej
    jest 3.5atm, zero bąbelka jakiegoś gdzieś... Obstukane, podrzucane,
    naciskane - nic. Posmarowana guma oraz łączenie z felgą - roztworem
    (chyba) wody z mydłem - ponoć nawet najmniejszy przedmuch powinien
    wywołać bańkę mydlaną. Oczywiście - nic
    Guma ściągnięta - od wewnątrz też nic nie widać...
    Odwiedziłem 3 różnych gumiarzy-wulkanizatorów, wszyscy rozkładają ręce.

    W końcu pojechałem w trasę 400km - spadek w tym jednym kole z 3.0 do
    2.4atm, pewnie rano przyjdę i będzie znów 1.3atm ;) Podejrzewam że
    dopiero pod naciskiem ciężarem auta - coś się deformuje i ucieka?

    Miał ktoś takie czary? Jak coś więcej szukać samemu, co doradzić
    wulkanizatorowi? Gumiarze teraz jacy są, to wiadomo - 90% żyje z
    przekładek zimowe-letnie i ewentualnie wsadzi kołek w ewidentną dziurę,
    albo sprzeda się nowe opony... nie wnikają. Ale szkoda mi troszkę parki
    Pzero Rosso 235/35 R19 wymieniać, bo jednej się zwieracze popuszczają z
    nudów...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: