  • 141. Data: 2012-05-27 21:40:55
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8d58fb50-235c-45e8-a049-675d6065206d@b2
    6g2000vbt.googlegroups.com...

    > Jasne, że nie trzeba - wyważanie to tylko wymysł warsztatów żeby
    > kasiorę wyciągać, a zmiana opon na letnie i zimowe to wymysł
    > producentów opon - też żeby kasiorę wyciągać of cors... Jak będziesz
    > wymieniał opony to nie zapomnij poprosić: "bez wyważania" - będzie
    > taniej.

    Wyważam przy zakładaniu. Potem jak nie czuję bicia to nie wyważam. Nie widzę
    w tym nic dziwnego.

  • 142. Data: 2012-05-27 22:42:12
    Temat: Re: opony ca?oroczne
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "to" <t...@i...pl> wrote in message

    > Wasz czas jest za darmo? Czy może wizyty u gumiarza to Wasze hobby?
    > Trzeba jeszcze doliczyć 2h stracone rocznie.

    Pomijajac fakt, ze w moim przypadku to najwyzej godzina, to pewnie rocznie
    wiecej tracisz dlubiac w nosie...

    --
    Axel

  • 143. Data: 2012-05-27 23:48:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 22:42:12 +0200, Axel napisał(a):

    > Pomijajac fakt, ze w moim przypadku to najwyzej godzina, to pewnie rocznie
    > wiecej tracisz dlubiac w nosie...

    To ja jednak wole kupic komplet felg i nie tracić tej godziny, do tego
    wymienić opony wtedy, kiedy mi jest wygodnie :D

    --

  • 144. Data: 2012-05-28 12:48:29

    Wed, 23 May 2012 18:41:51 +0200, w
    <4fbd134e$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"