  • 1. Data: 2012-05-22 22:35:33
    Temat: Co pokazal dzis rano Onet?
    Od: Angus48 <a...@w...pl>

    Przepraszam za crossa ale pytanie dotyczy chyba dwóch grup. Dzisiaj
    rano Onet zapodał demonstrację "polskich szalonych skrzyżowań". Nie ma
    juz tych obrazków, ale komentarze dostępne są tu:
    http://moto.onet.pl/forum.html?hashr=1&#forum:NCwxNj
    QsOCwxMTg5Mjc0NywwLDAsMCxmb3J1bTAwMS5qcw==
    Było tam chyba 9 polskich skrzyżowań ale moje pytanie dotyczy jednego,
    skrzyżowania Łodź - Nowosolna - koordynaty - 51°47'38.02"N
    19°35'23.33"E
    Ciężko to wygląda, ale jestem ciekawy, jak na tym skrzyżowaniu
    zachowuje się GPS z dajmy na to taką Automapą? Rondo to nie jest więc
    pan Holowczyc nie powie, że na rondzie trzeba zjechać na 6-tym czy
    7-ym wyjeździe. Co powie? "Na skrzyżowaniu skręć w prawo, mniej w
    prawo albo bardziej w prawo"?

    Pozdrawiam
    Angus48
    Z pozdrowieniami
    Angus48

  • 2. Data: 2012-05-22 22:51:43
    Temat: Re: Co pokazal dzis rano Onet?
    Od: Angus48 <a...@w...pl>

    On Tue, 22 May 2012 22:35:33 +0200, Angus48 <a...@w...pl> wrote:

    >Przepraszam za crossa ale pytanie dotyczy chyba dwóch grup. Dzisiaj

    Coś mi ten cross nie wyszedł, ale po latach próbowałem starego dobrego
    programu do newsów po tym jak wkurzył mnie inny. Trochę zapomniałem
    jak się go używa, więc ręcznie podam na tę inną grupę, żeby nie robić
    zamieszania.
    Z pozdrowieniami
    Angus48

  • 3. Data: 2012-05-22 22:56:04
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 22:35:33 +0200, Angus48 napisał(a):

> [...]
    > pan Holowczyc nie powie, że na rondzie trzeba zjechać na 6-tym czy
    > 7-ym wyjeździe. Co powie? "Na skrzyżowaniu skręć w prawo, mniej w

    A co to ma za znaczenie, skoro ostatnio Hołowczyc kazał mi jechać w Żywcu
    prosto pod zakaz (jednokierunkowa) okolice Zamkowej/Komorowskich.

    Dzisiaj w Jaworznie kazał mi jechać prosto w budynek szkoły na ul.
    Inwalidów wojennych. Szkoła sądząc po wyglądzie ma conajmniej 30 lat a w AM
    przez jej środek biegnie droga. :) Nie wspominając o ślepych uliczkach
    które wg AM nie są "ślepe".

    P.S. Co do ronda zapewnie powie 6 wyjazd w lewo.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-05-23 08:32:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.05.2012 22:35, Angus48 pisze:
    > Dzisiaj
    > rano Onet zapodał demonstrację "polskich szalonych skrzyżowań". Nie ma
    > juz tych obrazków

    Są.
    http://moto.onet.pl/321018,12008595,1,zdjecie.html

  • 5. Data: 2012-05-23 09:55:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-22 22:56, huri_khan pisze:

    > A co to ma za znaczenie, skoro ostatnio Hołowczyc kazał mi jechać w Żywcu
    > prosto pod zakaz (jednokierunkowa) okolice Zamkowej/Komorowskich.

    W AM jeździ się z Marzenką.

    A.

  • 6. Data: 2012-05-23 16:03:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-23 09:55, Arek pisze:

    > W AM jeździ się z Marzenką.

    Albo z Czesiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2012-05-23 21:21:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin "Kenickie" Mydlak w <news:jpiqn2$4sr$1@news.dialog.net.pl>:

    > Albo z Czesiem.

    "Na rondziu... strzałeczka prosto"

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-05-23 21:30:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 May 2012 16:03:14 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Albo z Czesiem.

    Wytrzymałem niecałe pół godziny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-05-23 21:44:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-23 21:21, 'Tom N' pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak w<news:jpiqn2$4sr$1@news.dialog.net.pl>:
    (...)

    > "Na rondziu... strzałeczka prosto"

    Czesio daje radę ;)

  • 10. Data: 2012-05-24 01:40:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-05-23 21:44, Artur Maśląg pisze:

    > Czesio daje radę ;)

    A jest jakaś paczka z WSZYSTKIMI komunikatami łącznie z tymi z LD ?