  • 41. Data: 2023-10-20 17:17:01
    Temat: Re: opony zimowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:11 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > W elektryku nie ma buczenia od silnika. Jak zmieniłem oryginały na
    > Vectory to aż się zatrzymałem i sprawdzałem czy wszystkie okna mam
    > domknięte :-)

    Oryginały to Michelin E Primacy A/B/67db

    TG

  • 42. Data: 2023-10-20 17:31:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:17 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Oryginały to Michelin E Primacy A/B/67db

    Dobra, sam dopiszę, zmieniłem w elektryku oponę 67dB na 72 dB i się
    dziwię, że jest głośniej.
    Dodatkowo porównuje oponę 71dB w aucie premium dobrze wyciszonym z 72dB w
    citroenie klasy B (e-c4).
    Ech...

    TG

  • 43. Data: 2023-10-20 17:42:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:17 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Oryginały to Michelin E Primacy A/B/67db

    Korekta, oryginał to Michelin E Primacy 195/60 R18 96 H XL, S1
    A/A/68dB

    - Kurdę, dobre opony :-)

    TG

  • 44. Data: 2023-10-20 17:51:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Niby czemu? - etykiety na tych oponach potwierdzają to co tu napisałem...

    Bo byłem zdecydowany na Vectory, ale skoro mówisz, że Crossclimate są
    równie dobre zimą, to latem wydają się lepsze....

  • 45. Data: 2023-10-20 17:53:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > dziwię, że jest głośniej.
    > Dodatkowo porównuje oponę 71dB w aucie premium dobrze wyciszonym  z 72dB

    No właśnie.
    Moment - to może Ty też porównujesz jazdę na Crossclimatach w 4
    napędowym suvie, z Vectorami w bev z fwd?

  • 46. Data: 2023-10-20 17:54:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2023 o 16:13, J.F pisze:

    > To czemu twarda guma ze zmrozonych letnich opon zła ?

    Bo taka jej natura na zimnym?

    Ona ma być dobra TYLKO latem.
    W naszym klimacie na pozostałe pory roku są opony całoroczne, a nie letnie.

  • 47. Data: 2023-10-20 18:12:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:51 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Bo byłem zdecydowany na Vectory, ale skoro mówisz, że Crossclimate są
    > równie dobre zimą, to latem wydają się lepsze....

    Dla mnie latem michałki są lepsze bo są zdecydowanie cichsze, ale patrz
    maje korekty :-)

    TG