  • 1. Data: 2011-04-27 13:06:30
    Temat: oponyturbo.pl - ktoś słyszał?
    Od: Kuba <...@...pl>

    Witam,
    nosze się z zamiarem dokupienia dwóch opon - roadstone n2000 195/50R15 -
    na oponyturbo.pl wychodzi najtaniej 168zł w porównaniu do innych
    stron/firm ponad 200zł.
    Ktoś kupował z Was przez ta stronę i może coś powiedzieć na ten temat?

    Pozdrawiam,
    Kuba.

  • 2. Data: 2011-04-27 15:42:16
    Temat: Re: oponyturbo.pl - ktoś słyszał?
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron/firm ponad 200zł.
    > Ktoś kupował z Was przez ta stronę i może coś powiedzieć na ten temat?

    Tak, ale nic dobrego niestety...

  • 3. Data: 2011-04-27 15:47:30
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-04-27 15:42, pavellz pisze:

    > Tak, ale nic dobrego niestety...

    a jakieś konkretniejsze konkrety?

  • 4. Data: 2011-04-27 21:42:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Apr 2011 13:06:30 +0200, Kuba <...@...pl> wrote:

    > nosze się z zamiarem dokupienia dwóch opon - roadstone n2000 195/50R15 -
    > na oponyturbo.pl wychodzi najtaniej 168zł w porównaniu do innych
    > stron/firm ponad 200zł.

    Przyznam, że jednej rzeczy nie rozumiem. Rozmawiamy o jednym z
    najwdzięczniejszych rozmiarów: bardzo duży wybór przy bardzo
    niskich cenach. Za około 200PLN możesz kupić naprawdę dobrą
    oponę w tym rozmiarze (np. SZ90u - 199PLN, Yoko a/c/s.drive,
    Turanza ER300 -- ~210 i kilka innych), a Ty zastanawiasz się nad
    jakimś chińskim gównem.

    Ale każdemu wedle jego winszowania...

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2011-04-27 21:46:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

> [...]

    oponę w tym rozmiarze (np. SZ90u - 199PLN, Yoko a/c/s.drive,
    Turanza ER300 -- ~210 i kilka innych), a Ty zastanawiasz się nad

    Może zrozumiałbym, gdyby chodziło o gumy do dupowozu, ale
    195/50R15 w dupowozach raczej nie występowały.

  • 6. Data: 2011-04-27 21:57:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-27 21:46, Robert Rędziak pisze:
    (...)
    > Może zrozumiałbym, gdyby chodziło o gumy do dupowozu, ale
    > 195/50R15 w dupowozach raczej nie występowały.

    Wiesz, musiałbym do briefu (albo książki) zerknąć. Mam wrażenie,
    że 195/50R15, albo 195/55R15 - nie pamiętam :) Po Polsce na czymś
    takim nie jeżdżę, ponieważ to bezsens.

    Zwykły dupowóz i to żonkowy :)

  • 7. Data: 2011-04-27 22:12:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Apr 2011 21:57:33 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Wiesz, musiałbym do briefu (albo książki) zerknąć. Mam wrażenie,
    > że 195/50R15, albo 195/55R15 - nie pamiętam :)

    W dupowozie to raczej 195/60 czy nawet /65, ale nie mogę
    wykluczyć, że ktoś mógł takie zamontować na własną rękę lub
    zamówić jako wyposażenie opcjonalne.

    > Po Polsce na czymś
    > takim nie jeżdżę, ponieważ to bezsens.

    Miałem w jednym aucie, nie narzekałem. Natomiast rozmiar jest
    tak wdzięczny, że aż szkoda dupę szkłem wycierać.

    > Zwykły dupowóz i to żonkowy :)

    Jaki? Jaki?

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2011-04-28 09:42:22
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-04-27 21:46, Robert Rędziak pisze:
    > On Wed, 27 Apr 2011 13:06:30 +0200, Kuba<...@...pl> wrote:
    >

    > Może zrozumiałbym, gdyby chodziło o gumy do dupowozu, ale
    > 195/50R15 w dupowozach raczej nie występowały.

    ano chodzi o zwykłe gumy do dupowozu - Fabia 1.9 SDI ;)
    Chodzi o to, że poprzedni właściciel zostawił mnie z 6x opona zimowa i
    2x opona letnia - wlasnie ten roadstone. Te letnie są jeszcze w miarę i
    chciałbym po prostu dokupić 2 nowe takie same.

  • 9. Data: 2011-04-28 21:07:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Apr 2011 09:42:22 +0200, Kuba <...@...pl> wrote:

    > ano chodzi o zwykłe gumy do dupowozu - Fabia 1.9 SDI ;)

    Ło Dżizas... Pierwsze co bym zrobił, to zamienił je na
    czternastki.

    > Te letnie są jeszcze w miarę i
    > chciałbym po prostu dokupić 2 nowe takie same.

    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby za następne 50kkm wciąż były w
    miarę ;)

    r.
    _____________

  • 10. Data: 2011-04-28 23:49:04
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    Wiesz co, nie chce generalizować w temacie zakupów przez net, ale 2 próby
    zakupienia opon i 2 próby zakupienia kompletu felg (każda w innym sklepie) w
    moim przypadku skończyła się stosem reklamacji, bo jak nie opony uwalone
    (nie do wyważenia) to obite (przez kuriera?) felgi... lub jedna nawet
    uwalona w osi, dopiero na wyważarce wyszło..

    Jak kupujesz w sklepie, masz możliwość opie%dolenia kogo trzeba i stosownego
    dania do zrozumienia sprzedawcy co myślisz... a przez telefon do e-sklepu...
    gość wysłucha, przyjmie zwrot (lub nie, bo przecież np. nie sprawdziłeś przy
    kurierze felg, albo są tak zapakowane że po prostu się nie da sprawdzić) i
    albo załatwi sprawę, albo nie... a czas leci, a gumki by się przydały... lub
    felgi...

    Ogólnie z "e"zakupami - loteriada, ja tam nie mam dobrych opinii i nie mogę
    polecić.

    A5tu5