  • 1. Data: 2011-04-27 11:15:22
    Temat: przyciemnienie szyb w Warszawie
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Polećcie kogośdo przyciemnienia szyb w Warszawie najlepiej lewobrzeżnej.
    Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
    Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.
    Bede wdzieczny.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-04-27 15:03:11
    Temat: Re: przyciemnienie szyb w Warszawie
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    >Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
    >Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.

    Robiłem w Corolli E12 w zeszłym roku 500 pln w sumie 6 szyb.

    Buniek

  • 3. Data: 2011-04-27 15:04:00
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    >Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
    >Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.

    Robiłem w Corolli E12 w zeszłym roku 500 pln w sumie 6 szyb.
    a tego zapomniałem
    http://autofolie.com.pl/

    Buniek

  • 4. Data: 2011-04-27 20:04:26
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "G" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
    > Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.

    W Toyotce Corrolce Verso za mniej więcej taką usługę zapłaciłem 400zł tu:
    http://www.car-glass.pl/ , ale to 4 lata temu było.

    Pozdrawiam.
    p.

  • 5. Data: 2011-04-27 20:53:39
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Polećcie kogośdo przyciemnienia szyb w Warszawie najlepiej lewobrzeżnej.
    > Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
    > Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.

    A samochod juz nie jest na gwarancji?
    Ciezko przyciemnic bez demontazu.
    Pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2011-04-27 21:45:38
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > A samochod juz nie jest na gwarancji?
    > Ciezko przyciemnic bez demontazu.
    > Pzdr
    > Adam

    A co Ci ta gwarancja gwarantuje w przypadku szyby? Chyba, że oklejacz daje
    gwarancję. A z resztą UE dało zezwolenie na naprawy poza ASO bez utraty
    gwarancji:
    http://superauto24.se.pl/auto-porady/czy-przeglad-gw
    arancyjny-trzeba-robic-w-aso-nie-ni_52490.html

    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2011-04-27 21:50:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gwarancji:
    > http://superauto24.se.pl/auto-porady/czy-przeglad-gw
    arancyjny-trzeba-robic-w-aso-nie-ni_52490.html

    tak na marginesie - to, ze dało zezwolenie nie znaczy, ze za tym zezwoleniem
    będziesz musiał sie ostro nabiegać u dealera...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-04-27 22:14:26
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > tak na marginesie - to, ze dało zezwolenie nie znaczy, ze za tym
    > zezwoleniem będziesz musiał sie ostro nabiegać u dealera...

    U dealera to się muszę nabiegać przy zakupie samochodu, żeby jakieś rabaty
    nabyć albo bonusy w aucie (komplet felg z oponami zimowymi czy coś w tym
    stylu). A naprawy serwisowe robię we własnym zakresie i nic ASO do tego, mam
    pieczątkę z warsztatu, w którym to robiłem i to wystarczy.

    Pozdrawiam
    p.

  • 9. Data: 2011-04-28 21:15:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > stylu). A naprawy serwisowe robię we własnym zakresie i nic ASO do tego,
    > mam pieczątkę z warsztatu, w którym to robiłem i to wystarczy.

    oczywiście nie życze Ci tego, zebyś kiedyś musiał walczyć o naprawe
    gwarancyjną.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl