  • 1. Data: 2015-05-03 21:04:16
    Temat: orange pojeb....
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak sprawdzić ilość pozostałego transferu internetu w orange?
    jeszcze miesiąc temu było to jasno pokazane, no teraz strzlili z dupy i
    nic nie wiadomo... (no wiadomo, dyrektywy i testy na po-inteligencje)...

  • 2. Data: 2015-05-04 10:03:58
    Temat: Re: orange pojeb....
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    > jak sprawdzić ilość pozostałego transferu internetu w orange?
    > jeszcze miesiąc temu było to jasno pokazane, no teraz strzlili z dupy i
    > nic nie wiadomo... (no wiadomo, dyrektywy i testy na po-inteligencje)...

    Tu?
    https://www.orange.pl/moj_orange/wykorzystanie/w_skr
    ocie

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-05-05 18:57:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kupiłem na allegro kartę do internetu 6GB...
    loguję się na stronę a tam pisze, że mam 60GB...
    czegoś nie czaję...

  • 4. Data: 2015-05-06 09:07:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > kupiłem na allegro kartę do internetu 6GB...
    > loguję się na stronę a tam pisze, że mam 60GB...
    > czegoś nie czaję...

    Premia od PO i UE

    --
    Mirek Ptak