  • 11. Data: 2009-08-12 09:43:36
    Temat: Re: orange zmiana regulaminu ?!
    Od: " K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr M <x...@x...pl> napisał(a):

    > Po co podpisywałeś umowę jak chcesz teraz uciekać? Byłeś niepoczytalny?

    juz wyjasniam: chcieli mi przedluzyc umowe, ktora konczy sie za pol roku,
    oprocz tego mam pare innych aktywacji "mniej zaawansowanych" stad moje
    pytanie.... ale wszystko juz jasne, zmiana nie uprawnia do zerwania umowy,
    dzieki.

  • 12. Data: 2009-08-12 10:09:01
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    Użytkownik "Wycior" napisał w wiadomości
> [...]

    ja 3 miesiace temu przedluzylem umowe na kolejne 2 lata, wczoraj dostalem nowy
    regulamin, bylem w salonie orange i zrezygnowalem bez problemu - tyle ze ja mam
    telefon nie na firme i nie wiem czy w tym jest jakas roznica

    4328 (20090812) __________

  • 13. Data: 2009-08-12 10:58:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 09:34:36 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > W jaki sposób może je ukryć?

    Normalnie. Nic o nich nie wspominając, a czasem wręcz wprowadzając w
    błąd.
    Przykładem może być np. sprawa z promocją w Cyfra+ z grudnia ub.r., w
    której oferowano kanał HBO za darmo przez 9 miesięcy.
    Z materiałów reklamowych wynikało, że po tych darmowych 9 miesiącach
    można bezkarnie zrezygnować z tego kanału, zachowując wszelkie
    uprawnienia wynikające z promocji. To samo twierdzili przedstawiciele
    handlowi, a nawet infolinia, chociaż z treści regulaminu wcale to nie
    wynikało, a literalna analiza zapisu prowadziła do wniosków wręcz
    przeciwnych.
    Na forach internetowych wybuchła wielka dyskusja, w której rozmaici
    anonimowi dyskutanci twierdzili, że mają nawet pisemne zapewnienie z
    Cyfry+, że z HBO można bezkarnie zrezygnować.
    W końcu któryś z poważnych tematycznych portali wystąpił do Cyfry+ z
    oficjalnym zapytaniem o wykładnię spornego zapisu regulaminu.
    I co? Żadnej odpowiedzi na swoje zapytanie nie otrzymał!!!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-08-12 11:20:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    tomek_osa pisze:

> [...]
    > dostalem nowy regulamin, bylem w salonie orange i zrezygnowalem bez
    > problemu - tyle ze ja mam telefon nie na firme i nie wiem czy w tym jest

    A czytałeś regulamin?
    To że przyjęli wypowiedzenie nic ni znaczy.
    Obyś się nie zdziwił jak Ci karę naliczą i to zgodnie z tym regulaminem.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-08-12 11:51:56
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    Użytkownik "Flo" napisał w wiadomości
    > tomek_osa pisze:
    >

    > A czytałeś regulamin?
    > To że przyjęli wypowiedzenie nic ni znaczy.
    > Obyś się nie zdziwił jak Ci karę naliczą i to zgodnie z tym regulaminem.

    W INFORMACJI O ZMIANIE WARUNKOW UMOWY JEST JAK BYK:
    "...W przypadku braku akceptacji powyzszych zmian przysługuje Panstwu prawo do
    wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 30 wrzesnia 2009..."

  • 16. Data: 2009-08-12 12:08:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 12:58:50 +0200, Chris napisał(a):

    > Normalnie. Nic o nich nie wspominając, a czasem wręcz wprowadzając w
    > błąd.

    Czyli nie tyle ukryć, co ściemniać. Bo skoro lektura umowy czy regulaminu
    objawia prawdę -- to nie ma to-tamto.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-08-12 12:29:40
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    tomek_osa pisze:

    > W INFORMACJI O ZMIANIE WARUNKOW UMOWY JEST JAK BYK:
    > "...W przypadku braku akceptacji powyzszych zmian przysługuje Panstwu
    > prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 30 wrzesnia 2009..."

    Czytaj dalej bo tam jest najważniejsza część. Było już o tym na tej grupie.

  • 18. Data: 2009-08-12 12:40:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek_osa" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > W INFORMACJI O ZMIANIE WARUNKOW UMOWY JEST JAK BYK:
    > "...W przypadku braku akceptacji powyzszych zmian przysługuje Panstwu
    > prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 30 wrzesnia 2009..."

    Nie myl prawa do wypowiedzenia umowy z prawem operartora do naliczenia kary
    umownej.
    To dwa calkowicie odrebnie dzialajace prawa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-08-12 13:17:24
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    tomek_osa pisze:

    > W INFORMACJI O ZMIANIE WARUNKOW UMOWY JEST JAK BYK:
    > "...W przypadku braku akceptacji powyzszych zmian przysługuje Panstwu
    > prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 30 wrzesnia 2009..."

    I w którym miejscu wynika z tego że nie zapłacisz kary umownej. Prawo do
    wypowiedzenia umowy przysługuje Ci nawet gdy operator nie zmienia
    regulaminu, tylko musisz zachować miesięczny okres wypowiedzenia i
    uiścić ewentualne kary umowne zależne według nowego prawa od okresu
    umowy terminowej i czasu jaki pozostał do jej zakończenia. Także
    spodziewaj się ostatniej faktury z kwotą 22/24 wartości kary umownej
    wpisanej na umowie.

  • 20. Data: 2009-08-12 13:40:28
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Widocznie operator zmienił regulamin na zasady niekożystne w stosunku do
    poprzedniego.

    --
    Pzdr., Wycior